| کد خبر: 230381 |

۶۰ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد نیازمند بازسازی و نوسازی است

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: ۳۰ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد فرسوده و نیازمند بازسازی و ۳۰ درصد دیگر آن نیز نیازمند به نوسازی است.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: ۳۰ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد فرسوده و نیازمند بازسازی و ۳۰ درصد دیگر آن نیز نیازمند به نوسازی است.

به گزارش تین نیوز، سعید حسینقلی زاده مقدم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هزار و ۷۰۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد فعال است و امسال بازسازی ۱۰۰ دستگاه اتوبوس در دستور است و  درخواست اخذ مجوز انتشار پنج هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت نیز توسط شهردار مشهد به وزارت کشور ارسال شده تا منابع مالی تامین شود.

وی ادامه داد: قرارداد خرید ۲۰۰ دستگاه اتوبوس از شرکت ایران خودرو و ۲۵ دستگاه از شرکت زرین خودرو هم منعقد شده‌ است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: اتوبوس برقی نیز به عنوان نخستین نمونه داخلی کشور تا اواخر اردیبهشت یا اوایل خرداد امسال به مشهد منتقل می‌شود تا پس از بازدید مدیران شهری مشهد و کمیته فنی اتوبوسرانی، برای انجام تست های حمل و نقلی به تهران منتقل شود.

حسینقلی زاده با اشاره به جا به جایی ۱۶ میلیون مسافر در فروردین ماه امسال در مشهد توسط ناوگان اتوبوسرانی این شهر افزود: این میزان نسبت به ماه قبل از آن یعنی اسفند ۹۹،  ۱۸ درصد کاهش داشته‌ است.

وی اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، استفاده از ماسک در ناوگان اتوبوسرانی مشهد اجباری است و ۲۰ ناظر برای ارشاد شهروندان در این خصوص در پایانه‌های سطح شهر حضور دارند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.