| کد خبر: 230377 |

سامانه الکترونیکی صدور مجوز تردد خودرو در آذربایجان غربی رونمایی شد

مدیر دفتر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری آذربایجان غربی گفت: سامانه الکترونیکی صدور مجوز تردد خودرو به نشانی https://www.ostan-ag.gov.ir/fa/wagov/caraccess در استان رونمایی شد.

تین نیوز

مدیر دفتر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری آذربایجان غربی گفت: سامانه الکترونیکی صدور مجوز تردد خودرو به نشانی https://www.ostan-ag.gov.ir/fa/wagov/caraccess در استان رونمایی شد.

به گزارش تین نیوز، کوروش مصطفوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این سامانه به‌منظور رفاه حال مردم و جلوگیری از بروز تجمع در فرمانداری ها و نیز قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا راه اندازی شده است.

وی اضافه کرد: شهروندان پس از ورود به این سامانه، باید مدارک لازم برای دریافت مجوز تردد از سوی شهروندان بارگذاری کنند که پس از آن، مدارک لازم مورد بررسی قرار گرفته و پیامک تایید نهایی برای متقاضیان ارسال می شود.

مدیر دفتر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری آذربایجان غربی ادامه داد: پیامک تأیید نهایی ارسال شده به منزله مجوز تردد خودروی شما بوده و الزامی به مراجعه حضوری و دریافت برگه تردد نیست.

مصطفوی اظهار کرد: شهروندان توجه داشته باشند که پیامک تبلیغاتی شماره تماس در تلفن همراه بسته نباشد زیرا در این‌صورت پیامکی دریافت نخواهد شد.

وی گفت: این سامانه در همه فرمانداری های آذربایجان غربی نیز وجود دارد و شهروندان می توانند از آن طریق نیز اقدام به دریافت مجوز کنند.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مقابله با کرونا، مبتنی بر رنگ بندی شهرستانها محدودیت هایی در خصوص مسافرت با خودروی شخصی در شهرهای نارنجی و قرمز اعمال شده است به نحوی که از مبدا این شهرستان ها یا به مقصد این شهرستان ها با خودروی شخصی مسافرتی انجام پذیرد باید برگ تردد از محل فرمانداری  مبداء صادر شود.

مدیر دفتر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری آذربایجان غربی با بیان اینکه شهروندان متقاضی به سفرهای مجاز درون و برون شهری می توانند به سایت فرمانداری شهر مبدا مراجعه کرده و از بخش منوی خدمات الکترونیک گزینه فرم درخواست مجوز تردد خودرو را پر و اطلاعات و مدارک لازم را بارگذاری می کنند، ادامه داد: از طریق گوشی هوشمند و کامپیوتر نیز این سامانه به راحتی قابل دسترسی و انجام است.

به گزارش ایرنا، در ایامی که شهرستان هایی با وضعیت قرمز و نارنجی هستند، دریافت مجوز تردد به این شهرها از سوی فرمانداری ها الزامی بود که این مجوز پیشتر به سوی حضوری دریافت می شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.