| کد خبر: 230324 |

بارگذاری نامفهوم اطلاعات دریافت کنندگان واکسن در سامانه شفافیت

عضو شورای شهر تهران گفت: به نظر می رسد عده ای با انتشار صرف کد ملی و منطقه محل خدمت دریافت کنندگان واکسن در شهرداری قصد مسخره کردن سامانه شفافیت را داشته‌اند.

تین نیوز

عضو شورای شهر تهران گفت: به نظر می رسد عده ای با انتشار صرف کد ملی و منطقه محل خدمت دریافت کنندگان واکسن در شهرداری قصد مسخره کردن سامانه شفافیت را داشته‌اند.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، حجت نظری عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به تذکر نژادبهرام نسبت به رد صلاحیت‌ها واکنش نشان داد و گفت: اگر دوستان در وزارت کشور به عدم التزام اعضا معتقد بودند که منجر به بروز تخلفات شده پس چرا اعضا را سلب عضویت نمی‌کنند.

وی در ادامه در مورد تزریق واکسن خارج از نوبت کرونا به تعدادی از کارکنان شهرداری تذکراتی را خطاب به شهرداری ارائه کرد و گفت: علی رغم توضیحاتم در جلسات گذشته سوال است که چرا روند نظارت بر واکسیناسیون به طوری انجام نشد که افرادی خارج نوبت دریافت داشته باشند و لازم است تذکر جدی داده شود اما شهرداری اقدامی نکرد.

نظری با اشاره به توضیحاتی که شهردار داد گفت: چرا وقتی خواستار انتشار اسامی دریافت کنندگان واکسن شدیم، پاسخی ندادند و نتیجه آن را طی هفته گذشته مشاهده کرده‌ایم.

این عضو شورای شهر ادامه داد: انتشار صرف کد ملی و منطقه محل خدمت از حدود ۲ هزار ۷۰۰ دریافت کننده که صرفاً نام ۱۶۰۷ نفر از آنها اعلام شده مسائل را حل نمی‌کند و آیا تصور نمی‌شود، عده‌ای قصد مسخره کردن سامانه شفافیت را داشته‌اند.

نظری اظهار داشت: اگر منع قانونی در اعلام اسم وجود دارد چرا عنوان خدمت بیان نشده است.

وی با طرح این پرسش که اگر واکسیناسیون براساس عناوین شغلی صورت می‌گیرد، چرا میان پاکبانان ایران و غیر ایرانی تفاوت قائل شده‌اند، گفت: ظاهراً اتباع افغانستانی به دلیل نداشتن کد ملی امکان تزریق واکسن را ندارند، اگر نمی‌توان به پاکبانان واکسن تزریق کرد، چطور می‌توان این اتباع را به کار مشغول کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.