| کد خبر: 230232 |

خط کشی ۳۰۰۰ کیلومتر از راه های گیلان تا پایان سال

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از خط کشی ۱۵۰ کیلومتر از راه های استان در فروردین امسال خبر داد و گفت: برنامه ریزی جهت اجرای ۳۰۰۰ کیلومتر خط کشی تا پایان سالجاری در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از خط کشی ۱۵۰ کیلومتر از راه های استان در فروردین امسال خبر داد و گفت: برنامه ریزی جهت اجرای ۳۰۰۰ کیلومتر خط کشی تا پایان سالجاری در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

به گزارش تین نیوز، فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ادامه مناسب سازی محورهای مواصلاتی استان گیلان برای ایمنی کاربران جاده، اظهار کرد: در فروردین ماه امسال ۱۵۰ کیلومتر از راه های استان خط کشی شده است.

وی با بیان اینکه برای اجرای پروژه مذکور ۱۲ میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: اجرای خط کشی محورهای استان در راستای ارتقای ایمنی تردد، هدایت وسائط نقلیه و آگاهی به کاربران جاده ها صورت می پذیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، تعیین محدوده سهم عبور هر یک از خودروها و رانندگان را از دیگر اهداف خط کشی راه ها برشمرد و تاکید کرد: خط کشی و تفکیک باند رفت و برگشت در نقاط بدون جداکننده نقش مستقیمی در کاهش تصادفات و تلفات رانندگی دارد.

مرادی، از تداوم خط کشی محورهای استان تا پایان سال خبر داد و تصریح کرد: برنامه ریزی جهت اجرای ۳۰۰۰ کیلومتر خط کشی تا پایان سالجاری در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

وی اضافه کرد: خط کشی های صورت پذیرفته به تفکیک در ۷۸ کیلومتر از بزرگراه های استان، ۶۲ کیلومتر از راه های اصلی و فرعی و ۱۰ کیلومتر از راه های روستایی استان اجرا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه طی سال گذشته نیز با تلاش راهداران استان گیلان خط کشی ۱۴۰۰ کیلومتر از محورهای استان اجرایی شده است، گفت: همچنین سال گذشته بیش از ۱۵۰۰ عدد انواع تابلوهای راهنمایی و رانندگی نظیر مسیرنما، جهت نما و تابلوهای اخطاری، انتظامی و اطلاعاتی در راه‌های برون شهری و محورهای روستایی نصب شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.