| کد خبر: 230195 |

سامانه‌ایی برای افراد جامانده راه اندازی شده

مراجعه‌ حضوری برای ثبت نام نداریم.

تین نیوز

سخنگوی ستاد ملی کرونا گفت: برای ثبت نام واکسیناسیون افراد بالای ۸۰ سال نیاز به مراجعه حضوری نیست و برای افرادی که با آنها تماسی گرفته نشده سامانه ای را در نظر گرفتیم تا آنجا ثبت نام کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، «علیرضا رئیسی» سخنگوی ستاد ملی کرونا با اشاره به واکسیناسیون افراد بالای هشتاد سال بیان کرد: نکته مهم این است که نیاز به مراجعه حضوری جهت ثبت نام به هیچ وجه وجود ندارد و خود مراقبین سلامت ما با توجه به اینکه تعداد افراد تحت پوشش آن مشخص است با افراد تماس خواهند گرفت و فقط جهت تزریق واکسن فراخوانده می‌شوند.

وی ادامه داد: نکته‌ بعدی این است که ما امروز سامانه‌های را تکمیل کردیم که در این سامانه اگر چنانچه بعد از مدت زمانی که برای یک واکسن قائل شدیم که تقریباً تا آخر هفته است، اگر افرادی باشند که از قلم افتاده باشند یا با آنها تماس گرفته نشده باشد با مراجعه به این سامانه برای ثبت نام، البته بعد از پایان این دوره، حتما با آنها تماس گرفته می‌شود.

رئیسی افزود: یعنی تا پایان این دوره اصلاً نیاز به مراجعه‌ به سایت یا سامانه نیست و خود مراقبین سلامت با این عزیزان تماس می‌گیرند و محل تزریق را به آنها می‌گویند و نوبت دوم را هم به آنها اطلاع رسانی خواهند کرد.

وی افزود: بنابراین اگر چنانچه بعد از پایان هفته‌ آینده کسی از قلم افتاد آن زمان اعلام خواهیم کرد که سامانه‌هایی برای افراد جا مانده طراحی کردیم و این افراد وارد آن سامانه می‌شوند و فقط کد ملی خودشان را ثبت نام می‌کند و بعد به آنها پیامک زده می‌شود و یا تماس گرفته می‌شود، تاکید می‌کنم که اصلاً نیاز به مراجعه حضوری برای ثبت نام نیست.

سخنگوی ستاد ملی کرونا، در مورد ماجرای واکسیناسیون اتباع چین در بیمارستان نیکان ادامه داد: ما فعلاً بحث تزریق واکسن برای اتباع خارجی را در دستور کار نداریم اما سفارتخانه‌هایی که در کشور هستند برای کارکنان خودشان تزریق واکسن انجام می‌دهند چون توصیه‌ی سازمان جهانی بهداشت این است که باید واکسیناسیون زیر نظر یک پزشک انجام شود، ممکن است با یک مرکز درمان خودشان هماهنگ کنند   تزریق واکسن را انجام دهند.

وی گفت: البته این واکسن‌ها واکسن‌های کشور ما نیست و مربوط به واکسن‌هایی است که خودشان تهیه کردند و ربطی به سامانه‌ی ما ندارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایلنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.