| کد خبر: 230171 |

روحانی در جلسه هیات دولت:

میدان و دیپلماسی دو صحنه مقابل هم نیستند

رئیس‌جمهور با بیان اینکه میدان و دیپلماسی دو بازو هستند که یک هدف را دنبال می کنند، تاکید کرد: میدان و دیپلماسی دو صحنه مقابل هم نیستند و اگر کسی فکر می کند که فقط یکی از آن ها باید پیروز شود حرف دقیقی نمی زند.

تین نیوز

رئیس‌جمهور با بیان اینکه میدان و دیپلماسی دو بازو هستند که یک هدف را دنبال می کنند، تاکید کرد: میدان و دیپلماسی دو صحنه مقابل هم نیستند و اگر کسی فکر می کند که فقط یکی از آن ها باید پیروز شود حرف دقیقی نمی زند.

حسن روحانی صبح امروز در جلسه هیأت دولت درباره فایل صوتی منتشر شده از وزیر امور خارجه اظهار کرد: امروز در جامعه ما دشمنان هر روز داستانی می سرایند و می خواهند وحدت جامعه ما را بهم بزنند. در ماجرای پخش شدن این نوار صوتی محرمانه دیدید که توسط کثیف ترین برنامه و شبکه ای که سراسرش ضد اسلام و ایران است و پولش را عربستان سعودی تأمین می کند این کار صورت گرفت.

بیشتر بخوانید:

در بیان نظر کارشناسی خودسانسوری را خیانت می‌دانم

 واکنش ها به فایل صوتی وزیر خارجه

وی ادامه داد: آدم هایی که دروغ و راست را بهم می بافند برای ایجاد اختلاف در کشور و از بین بردن وحدت جامعه و اینکه گروهی را مقابل گروهی دیگر قرار بدهند این کار را انجام می دهند. الان دوران عصبانیت رژیم صهیونیستی، ارتجاع منطقه و تندروهای آمریکایی است. چرا که مسیری را که پیش بینی کرده بودند بهم خورد.

روحانی با بیان اینکه ترامپ تنها رئیس جمهور آمریکا بود که برای اسرائیل مزدوری کرد، یادآور شد: البته بقیه روسای جمهور آمریکا هم با رژیم صهیونیستی رفیق بودند و از آن حمایت می کردند اما ترامپ در برجام مزدور آن ها شد و کسی که او را تحریک کرد تا از برجام خارج شود صهیونیست ها بودند. در موضوع قدس و انتقال پایتخت اسرائیل به آنجا هم او مزدور آن ها بود. در خروج از سازمان های بین المللی باز هم مزدور آن ها بود.

رئیس جمهور اضافه کرد: آن ها همه تلاش شان را کردند تا ایران را با مشکل مواجه کنند. البته مشکل آن ها ایران نیست بلکه ظلم و تجاوزشان است و اگر دست از تجاوز و غصب سرزمین دیگران بردارند کسی به آن ها کاری ندارد؛ چرا که برای ما یهودی و مسیحی و سایر ادیان فرقی نمی کند و بحث ما گروهی است که در حال جنایت کردن هستند. داستان سردار سلیمانی هم کار صهونیست ها بود. درست است که قاتل و عامر ترامپ است اما کسی که پشت پرده آن ها تحریک کرد تا سردار بزرگ ما را که همه زندگی خود را به نفع منطقه گذاشته بود به شهادت برسانند، صهیونیست ها بودند.

رئیس جمهور با اشاره به اقدامات شهید سلیمانی در منطقه خاطرنشان کرد: بعضی ها یادشان نیست روزهایی بود که هیچ کس جرأت نمی کرد به مقابله داعش برود. در آن روزها نه تنها کربلا و نجف و حرم اهل بیت (ع) در خطر بود حتی خود بغداد و منطقه سبز آن هم در خطر بود و کسی جرأت نمی کرد از آن خارج شود، اما آن کسی که نیمه شب به بغداد و عتبات و شمال عراق رفت و توطئه صهونیست ها و آمریکا را در منطقه خنثی کرد سردار سلیمانی بود. ما نباید یادمان برود انسان های بزرگ در مقاطع حساس کارهای بزرگی انجام دادند. ما در افغانستان، عراق، لبنان، سوریه و یمن همه جا آثار مجاهدت های شهید سلیمانی را به خوبی مشاهده می کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.