| کد خبر: 230106 |

رفع ۲۰ هزار متر از املاک معارض پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از آزادسازی ۲۰ هزار متر مربع از املاک معارض پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی با همکاری شهرداری منطقه ۱۸ خبر داد.

تین نیوز

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از آزادسازی ۲۰ هزار متر مربع از املاک معارض پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی با همکاری شهرداری منطقه ۱۸ خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، صفا صبوری دیلمی گفت: طی روزهای اخیر یک ملک ۲۰ هزار متر مربعی که از معارضات درشت دانه مسیر اصلی پروژه احداث بزرگراه شهید بروجردی به شمار می‌آمد، با همکاری شهرداری منطقه ۱۸ تملک و اجرای عملیات خاکبرداری در آن آغاز شد.

وی ضمن اعلام پیشرفت ۶۵ درصدی عملیات اجرایی فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی، خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی مسیر اصلی این پروژه بزرگراهی در تمام مقاطعی که با معارض مواجه نیست ادامه دارد و از جمله اقدامات در حال اجرا می‌توان به شمع گذاری دیواره‌ها در محدوده پل تقاطع خیابان میرزایی، عملیات خاکریزی در محدوده پل تقاطع خیابان شهید اصغری و نیز اجرای سنگریزی و خاکریزی نهایی در محدوده شرق محور ۴۵ متری کن اشاره کرد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران افزود: احداث ۲ دستگاه پل در تقاطع بلوار بهار و یک دستگاه پل در محدوده خیابان باغ انگور به تازگی در دستور کار قرار گرفته است و هماهنگی‌های اولیه جهت تحویل زمین به پیمانکار در حال انجام است.

گفتنی است فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی شامل مسیری ۳۷۰۰ متری حدفاصل بزرگراه آزادگان تا میدان جانبازان است و بهره برداری از آن علاوه بر تسهیل دسترسی‌های شرقی- غربی در پهنه جنوب غرب پایتخت، امکان حذف تردد خودروهای سنگین از معابر حمل و نقلی منطقه ۱۸ را فراهم خواهد کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.