| کد خبر: 229996 |

◄ درخواست رانندگان عمومی از ستاد کرونا

از متولیان امر تقاضا می شود نسبت به پیگیری جدی برای تخصیص سهمیه ای ویژه برای رانندگان برون شهری اقدام نمایند.

تین نیوز

رئیس انجمن صنفی سواری کرایه دزفول پیگیری موضوع تزریق واکسن کرونا به صورت ویژه و اولویت دار برای رانندگان برون شهری را خواستار شد.

به گزارش تین نیوز، علیرضا انصاری در توضیح این درخواست گفت: با توجه افزایش دما در مناطق جنوبی کشور، بیش از یک ماه است که رانندگان سواری کرایه بین شهری از کولر استفاده می کنند.

وی افزود: به همین دلیل امکان جداسازی صندلی راننده از قسمت های دیگر ناوگان مانند تاکسی های شهری به خاطر استفاده از کولر  فراهم نیست و تا کنون چندین نفر از همکاران متاسفانه به کرونا مبتلا شده اند.

انصاری عنوان کرد: بر همین اساس از متولیان امر تقاضا می شود نسبت به پیگیری جدی برای تخصیص سهمیه ای ویژه برای رانندگان برون شهری اقدام نمایند.

قابل ذکر است اتحادیه شرکت های تعاونی سواری کرایه بین شهری کشور نیز پنجم اردیبهشت در نامه ای به  رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، خواستار در اولویت قرار گرفتن رانندگان ناوگان عمومی جاده ای در تزریق واکسن کرونا شد.

در بخشی از این نامه درخواست شده است: با توجه به این که بخش حمل و نقل عمومی جاده ای در رده بندی مشاغل در رتبه یک قرار گرفته و حتی در روزهای تعطیل و قرمز کرونایی در امر خدمات رسانی فعال است ... رانندگان بخش حمل و نقل مسافر در فهرست اولویت واکسن کرونا قرار گرفته و مراتب به مراجع ذیصلاح اعلام گردد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.