| کد خبر: 229978 |

در حمل و نقل عمومی و بافت فرسوده موفق نبودیم

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: به نظر بنده نمره عملکرد شورای پنجم ۱۵ است چراکه در حمل و نقل عمومی و بافت فرسوده، موفقیت های چندانی به دست نیاوردیم.

تین نیوز

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: به نظر بنده نمره عملکرد شورای پنجم ۱۵ است چراکه در حمل و نقل عمومی و بافت فرسوده، موفقیت های چندانی به دست نیاوردیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، محسن هاشمی در حاشیه جلسه امروز شورای شهر و در جمع خبرنگاران، در پاسخ به این سوال که پیشتر اعلام کرده بودید به عملکرد شورای پنجم نمره ۱۵ می‌دهید و حال نمره عملکرد شورا چند است، گفت: به نظر بنده هنوز هم نمره عملکرد شورای پنجم ۱۵ است علت آن هم این است که عمدتاً در امر استفاده از حمایت دولت و بودجه‌های دولتی به ویژه در حمل و نقل عمومی و بافت فرسوده، به دلیل کرونا و بحران‌های اقتصادی موفقیت‌های چندانی به دست نیاوردیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران عنوان کرد: البته در حمل و نقل عمومی افتتاح‌های خوبی داشتیم و تعداد زیادی ایستگاه افتتاح شد اما متأسفانه در زمینه تجهیز ناوگان حمل و نقل موفق عمل نکردیم.

هاشمی تصریح کرد: اما به طور کلی در امور سلبی خوب عمل کردیم. البته وظیفه شورا نباید با وظیفه شهرداری مخلوط شود و عدم موفقیت شهرداری در برخی زمینه‌ها، نباید به پای شورا نوشته شود.

وی در خصوص طرح ترافیک نیز عنوان کرد: لغو طرح ترافیک یک بار سابقه داشت و افزایش ترافیک و شلوغی در شهر احساس شد. در حال حاضر بخش عمده‌ای از مردم به دلیل عدم استفاده از حمل و نقل عمومی، از منزل خارج نمی‌شوند اما لغو این طرح موجب افزایش حضور مردم در خیابان‌ها می‌شود.

هاشمی با بیان اینکه لغو طرح ترافیک مربوط به شورا نیست و ما فقط عوارض آن را تعیین می‌کنیم افزود: تصور می‌کنم که تجربه قبلی برای لغو طرح ترافیک چندان موفق نبود و شهر قفل شد. امیدوارم این بار این اتفاق رخ ندهد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.