| کد خبر: 229944 |

برگزاری پسا شتابدهی طرح‌های رویداد فناورانه INNOROAD در حوزه راهداری

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از برگزاری پسا شتابدهی طرح‌های رویداد فناورانه INNOROAD در حوزه راهداری خبر داد.

تین نیوز

دوره پسا شتابدهی طرح‌های رویداد فناورانه INNOROAD روز یکشنبه ۵ اردیبهشت ماه جاری برگزار می­‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حمزه ذاکری مدیر کل دفتر مطالعات راهبردی و اقتصاد حمل و نقل گفت: پس از برگزاری رویداد تخصصی راهداری و رونمایی از نمایشگاه مجازی و همچنین برگزاری دوره شتابدهی اولین رویداد تخصصی راهداری که با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل و نقل پیشرفته و دانشگاه تهران و با حمایت ویژه معاون محترم راهداری طراحی و اجرا شد، مقرر است دوره پسا شتابدهی طرح‌های رویداد فناورانه برگزار شود.

وی بیان داشت: با توجه به این‌که در نظر است از ظرفیت تیم‌های شرکت کننده صاحب ایده در این رویداد به‌صورت اجرایی استفاده شود،‌ دوره پسا شتابدهی تیم‌های منتخب با هدف مشاوره تخصصی توانمند سازی و ارائه راهبردها به اجرا در خواهد آمد.

ذاکری با تأکید براهمیت بهره گیری از ظرفیت‌های مراکز علمی و تحقیقاتی، ‌ شرکت‌های دانش بنیان، استارت آپ‌ها و صاحبان ایده اظهارداشت : برنامهINNOROAD برای نخستین بار در حوزه راهداری برگزار و با تکمیل مرحله پسا شتابدهی،‌ تیم‌های منتخب آمادگی فعالیت در حوزه تخصصی را کسب خواهند کرد و به دفاتر تخصصی معرفی خواهند شد.

وی افزود: این دوره با هدف تکمیل فرآیند شتابدهی طرح‌های منتخب رویداد در سه دسته شامل طرح‌های منتخب، نوآوری­‌های فناورانه،‌ توسعه فناوری و فناوری‌های راهبردی برگزار می­‌شود.

ذاکری با اشاره به این که موضوع ورود طرح های موفق به مراحل اجرایی در دستور کار قرار خواهد گرفت، گفت: بر اساس مذاکره و تفاهم صورت گرفته طرح‌های مستعد مورد حمایت ستاد توسعه فناورهای فضایی و حمل و نقل پیشرفته،‌ معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به منظور شتابدهی قرار خواهند گرفت.

به گزارش سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، گفتنی است در دوره پسا شتابدهی ۲۱ تیم منتخب در روز یکشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ از ساعت ۹ الی ۱۱ به‌صورت مجازی شرکت دارند. نشانی ورود به جلسه آنلاین:‌     https: //www.skyroom.online/ch/npdcm/post.acc می‌باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.