| کد خبر: 229942 |

استاندار سیستان و بلوچستان:

تمهیدات بیشتری برای مقابله با ورود ویروس جهش‌یافته هندی انجام شود

ویروس جهش‌یافته هندی به شدت مسری است و میزان تلفات بالاتری دارد بنابراین باید تمهیدات بیشتری برای جلوگیری از ورود این نوع ویروس به استان گرفته شود.

تین نیوز

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ویروس جهش‌یافته هندی به شدت مسری است و میزان تلفات بالاتری دارد بنابراین باید تمهیدات بیشتری برای جلوگیری از ورود این نوع ویروس به استان گرفته شود.

.به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، احمد علی موهبتی در ستاد کرونا اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس جهش‌یافته هندی در پاکستان و همجواری سیستان و بلوچستان نگرانی جدی از ورود این ویروس به استان و کشور وجود دارد بنابراین تمام ترددها در مرزهای زمینی، هوایی و دریایی باید به شدت کنترل شود و مصاحبه و اطلاع رسانی جدی در خصوص شیوع و خطر این ویروس انجام شود.
وی افزود: روند شیوع کرونا در سیستان و بلوچستان همچنان صعودی بوده و این درحالی است که پروتکل‌های بهداشتی و ماسک زدن در اماکن عمومی رعایت نمی‌شود.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: همکاری همه دستگاه‌ها و رسانه‌ها در حوزه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی برای مقابله با ویروس کرونا همچنان الزامیست و دستگاه‌ها از ظرفیت‌های موجود برای این فرهنگ‌سازی استفاده کنند.

وی با اشاره به هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت گفت: هفته سلامت فرصتی برای تبیین اهداف وزارت بهداشت و همراه‌سازی اذهان عمومی برای انجام راهکارهای مقابله با کرونا است.
موهبتی تصریح کرد: نشست‌های کرونا در حوزه معاونت بهداشتی در محل ستاد دانشگاه علوم پزشکی و با ارتباط ویدئو کنفرانسی با دانشگاه‌های علوم پزشکی زابل و چابهار به صورت روزانه برگزار شود و هفته‌ای یک بار نیز به با فرمانداری‌ها و ستادهای شهرستانی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار و اوضاع شهرستان‌ها مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد و راهکارهای لازم ارائه شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.