| کد خبر: 229925 |

تعین مقدار جریمه های خودروهایی که دارای خلافی هستند برای انتقال به پارکینگ

خودروهای دارای سه میلیون تومان خلافی به پارکینگ منتقل می‌شوند.

تین نیوز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: خودروهای دارای سه میلیون تومان خلافی به پارکینگ منتقل می‌شوند.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، سرهنگ سید حجت فتاحی  اظهار داشت:  خودروهایی که دارای سه میلیون تومان خلافی هستند برابر مقررات به پارکینگ انتقال خواهند شد لذا تاکید بر این است که مالکین محترم از فرصت بخشودگی جرایم رانندگی که از سال‌های گذشته تا پایان سال99معوق مانده استفاده کنند.

وی  با اشاره به اینکه زمان اجرای این طرح از 4 اردیبهشت ماه آغاز و تا پایان دی ماه سال1400 ادامه خواهد داشت، افزود:  رانندگان می‌توانند در مدت قید شده نسبت به پرداخت اصل جریمه اقدام کنند و بدیهی است پس از پایان مدت اجرای این طرح جرایم به حالت قبل باز گشته و بصورت دو برابر شده و در سوابق خودرو موجود خواهد بود.

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل بیان کرد: با توجه به قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان و همچنین وضعیت کرونایی در راستای جلوگیری از تخلفات رانندگی حادثه ساز چندین طرح و محدودیت ترافیکی در هسته شهر اردبیل در حال اجرا است.

فتاحی همچنین از  تداوم محدودیت تردد شبانه در سرتاسر استان خبر داد و تصریح کرد: در راستای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا، تردد وسایل نقلیه از ساعت 9 شب تا 3 بامداد در تمامی شهرهای استان ممنوع است و با متخلفان برابر قانون برخورد می شود.

وی افزود:   انتظار داریم که رانندگان با رعایت سه اصل سرعت مطمئنه، قوانین راهنمایی و رانندگی و داشتن صبر و حوصله در هنگام رانندگی ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر در راستای تامین سلامتی آنان رهنمون شوند و این موضوع را مورد توجه قرار دهند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.