| کد خبر: 229923 |

کاهش محسوس سفرها از طریق پایانه‌های مسافربری مشهد

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد با اشاره به کاهش محسوس سفرها گفت: محدودیت‌های کرونایی در پایانه‌های مسافربری مشهد تشدید می‌شود.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد با اشاره به کاهش محسوس سفرها گفت: محدودیت‌های کرونایی در پایانه‌های مسافربری مشهد تشدید می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، جلال قربانی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به وضعیت کنونی شهر مشهد و اقدامات مدیریت شهری برای اعمال محدودیت‌ها در حوزه حمل‌ونقل عمومی، در راستای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ جان شهروندان، اجرای پروتکل‌های بهداشتی در پایانه‌های مسافربری مشهد تشدید خواهد شد.

وی اضافه کرد: درحال حاضر به دلیل اعمال محدودیت‌های تردد بین شهری و شرایط ماه رمضان، حجم مسافرت‌ها از طریق پایانه‌های مسافربری کاهش محسوسی داشته اما با این حال نظارت و پایش مسافران افزایش پیدا کرده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد تصریح کرد: بر همین اساس برای رعایت فاصله‌گذاری‌های اجتماعی اقداماتی از قبیل محصور نمودن صندلی‌های استقرار مسافرین، استقرار دستگاه‌های ضدعفونی کننده و اطلاع رسانی مستمر به صورت صوتی و از طریق تابلوها و نمایشگرها برای مسافرین و زائرین انجام شده است .

قربانی خاطرنشان کرد: نیروهای حفاظت فیزیکی و انتظامات در درب‌های ورودی از ورود افراد بدون ماسک به ساختمان پایانه‌ها جلوگیری می‌کنند. همچنین مسافرین در هنگام ورود به پایانه پایش شده و نسبت به رعایت فاصله گذاری اجتماعی توسط مسافرین تذکرات لازم ارائه و از بروز اجتماعات و تجمع افراد جلوگیری می‌شود.

وی ادامه داد: هرچند توصیه ما در این شرایط خودداری مردم از سفر است اما با این حال با اجرای فروش بلیت اینترنتی گامی موثر در کاهش ازدحام در پایانه‌های مسافربری برداشته و اجرایی کرده‌ایم.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: همچنین محل استقرار مسافرین و شهروندان در سالن‌های انتظار، گیت‌های کنترل تردد، صندلی‌های محل استقرار مسافرین، جایگاه‌های سوار و پیاده شدن مسافرین و سرویس‌های بهداشتی روزانه در چند نوبت ضدعفونی می‌شود .

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد قربانی اضافه کرد: تا کنون برای حفظ سلامت کارکنان پایانه‌ها در چند نوبت تست پی‌سی‌آر از کلیه کارکنان انجام شده است. ازمسافران درخواست می‌شود در صورت مشاهده مشکل و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پایانه‌ها موضوعات خود را از طریق سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۵۶۰۰۰۶ به این سازمان گزارش کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.