| کد خبر: 229905 |

افزایش محدوده اجرای طرح" موتوریار"در پایتخت

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از گسترش طرح "موتوریار" در معابر پایتخت خبر داد و گفت: اجرای این طرح از ۶۰ نقطه به ۲۰۰ نقطه افزایش پیدا کرد.

تین نیوز

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از گسترش طرح "موتوریار" در معابر پایتخت خبر داد و گفت: اجرای این طرح از ۶۰ نقطه به ۲۰۰ نقطه افزایش پیدا کرد.

به گزارش تین نیوز، سرهنگ علی همه‌خانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح" موتوریار" گفت: اجرای طرح" موتوریار" در سال ۱۴۰۰ نیز باقوت ادامه دارد و با توجه به بازخوردهای خوبی که در اجرای این طرح از سوی شهروندان و حتی موتورسیکلت سواران متخلف داشتیم، تعداد محل های اجرای آن را از ۶۰ نقطه در سال ۱۳۹۹ به ۲۰۰ نقطه در سال ۱۴۰۰ افزایش دادیم.

وی با بیان اینکه طرح "موتوریار" از هفته جاری در ۲۰۰ نقطه از شهر تهران شامل معابر پرتردد و تقاطع‌ها به خصوص تقاطع‌های محدوده مرکزی اجرا می‌شود، افزود: از همه سازمان‌های دولتی، خصوصی و سازمان های مردم نهاد دعوت می‌شود که در اجرای این طرح با پلیس مشارکت کنند. ما هم از هر طرح و ایده‌ای در این خصوص که منجر به ارتقاء فرهنگ ترافیکی و بهبود وضعیت شود، استقبال خواهیم کرد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ افزود: طبق برنامه‌ریزی‌ها ساعات اجرای طرح "موتوریار" نیز افزایش پیدا کرده و طی نوبت صبح  وعصر به مرحله اجرا درخواهد آمد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.