| کد خبر: 229891 |

تشریح وضعیت ترددها بعد از لغو طرح ترافیک در پایتخت

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت، با اشاره به لغو اجرای طرح ترافیک در شهر تهران، به تشریح ترددها از روز یکشنبه پنجم اردیبهشت ۱۴۰۰ پرداخت.

تین نیوز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت، با اشاره به لغو اجرای طرح ترافیک در شهر تهران، به تشریح ترددها از روز یکشنبه پنجم اردیبهشت ۱۴۰۰ پرداخت.

به گزارش تین نیوز، سردار محمدحسین حمیدی، در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بنا به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، از روز یکشنبه پنجم اردیبهشت ۱۴۰۰، اجرای طرح ترافیک در شهر تهران به مدت یک هفته لغو می‌شود و این مصوبات برای پلیس لازم‌الاجراست.

وی گفت: همچنین برابر این مصوبه، تردد خودروهای شهروندان تهرانی در ساعات منع تردد شبانه از ساعت ۲۲:۰۰ الی ۰۳:۰۰ به موجب مصوبه قبلی که ممنوع اعلام گردیده بود، همچنان برقرار است ولی در شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان هزار و چهارصد، تردد مجاز بوده و شهروندان می‌توانند تنها در این سه شب در سطح شهر تهران تردد داشته باشند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: برابر این مصوبات ترددها از فردا در محدوده طرح ترافیک به مدت یک هفته مجاز گردیده و در سه شب قدر نیز منع ترددهای شبانه لغو گردیده است ولی با این وصف باز هم از شهروندان تقاضا می‌شود ترددهای خود را مدیریت کرده و از سفرهای غیر ضروری در سطح شهر به ویژه هسته مرکزی شهر تهران، به منظور عدم گسترش ویروس کرونا و حفظ جان خود و دیگر شهروندان، جدا خودداری نمایند.

وی تصریح کرد: مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا قانون و برای پلیس راهور تهران بزرگ لازم‌الاجراست و پلیس در هر صورت مصوبات این ستاد را ملاک عملکرد خود قرار می‌دهد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.