| کد خبر: 229842 |

کاهش جابجایی مسافر در خطوط قطار شهری مشهد طی 2هفته گذشته

مدیرعامل شرکت بهر برداری قطار شهری مشهد از کاهش جابجایی میانگین روزانه 30 هزارمسافر در خطوط قطار شهری طی 2هفته گذشته با توجه به شیوع ویروس کرونا خبرداد.

تین نیوز

 مدیرعامل شرکت بهر برداری قطار شهری مشهد از کاهش جابجایی میانگین روزانه 30 هزارمسافر در خطوط قطار شهری طی 2هفته گذشته با توجه به شیوع ویروس کرونا خبرداد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، وحید مبین مقدم در این خصوص گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی و همچنین شروع ماه مبارک رمضان آمار مسافری خطوط قطار شهری از میانگین ۱۳۰ هزار نفر در اوایل فروردین به میانگین حدود ۱۰۰ هزار نفر در روز کاهش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه طی دو هفته گذشته و با قرمز شدن وضعیت شیوع کرونا در مشهد اجرای پروتکل های بهداشتی در خطوط قطار شهری تشدید شده است، اظهارکرد: برهمین اساس استفاده از ماسک در هنگام حضور در ایستگاه و واگن های قطار شهری الزامی است، لذا پایش الزام استفاده از ماسک توسط مسافرین، غرفه داران و کارکنان از سوی ماموران ایستگاه نیز با شدت بیشتری انجام می شود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد افزود: همچنین ضدعفونی و گندزدایی مداوم ناوگان خط یک و دو از زمان شیوع ویروس کرونا در حال انجام بوده است اما با قرمز شدن وضعیت کرونایی شهر مشهد، دفعات ضدعفونی و گندزدایی ایستگاه ها و اماکن و همچنین واگن ها افزایش پیدا کرده است.

مبین مقدم به عرضه ماسک در ایستگاه ها توسط بخش خصوصی اشاره و اضافه کرد: در کنار این اقدامات بستر شارژ الکترونیکی من کارت در راستای حذف تبادل پول نقد نیز که پیش از این فعال بود فعال تر شده است.

وی ادامه داد: همچنین ابلاغ ضوابط بهداشتی به پیمانکار واحدهای تجاری واجرای دقیق ضوابط و تمهیدات طرح فاصله گذاری فیزیکی در ایستگاه ها و قطارها از دیگر اقدامات انجام شده برای پیشگیری از شیوع کرونا در شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.