| کد خبر: 229807 |

احتمال بهره برداری از تقاطع غیر همسطح شهید بروجردی تا پایان بهار

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از احتمال بهره برداری از عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید بروجردی با میدان جانبازان، تا پایان فصل بهار خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از احتمال بهره برداری از عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید بروجردی با میدان جانبازان، تا پایان فصل بهار خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، علی پیوسته ضمن اعلام خبر فوق افزود: در حالی که ۲ شمع باقی مانده پل اصلی تقاطع ضمن اجرای عملیات آمار تور بندی و بتن ریزی تکمیل شده است، عملیات بتن ریزی در ۳ بخش اجرایی شامل سر شمع‌ها، عرشه پل اصلی و بسترسازی به منظور اتصال شیب‌راهه های شمالی و جنوبی پل اصلی با معبر ادامه دارد.

وی با بیان اینکه اقدامات لازم با هدف تامین روشنایی تقاطع میدان جانبازان به اتمام رسیده و بخشی از موانع ترافیکی لازم نیز توسط شهرداری منطقه ۱۸ نصب شده است، ابراز امیدواری کرد: این تقاطع راهگشای ترافیکی تا پایان بهار سال جاری تحویل شهروندان شود.

گفتنی است تقاطع میدان جانبازان از جمله تقاطع‌های غیر همسطح فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی به شمار می‌آید و بهره برداری از آن ضمن خروج بلوار جانبازان از بن بست موجود، دسترسی‌های شمالی- جنوبی در این نقطه از جنوب غرب پایتخت را تسهیل خواهد کرد. در طرح این تقاطع احداث ۲ دوربرگردان شرق به شرق و غرب به غرب نیز پیش بینی شده است که متعاقب تکمیل مسیرهای کندروی بزرگراه شهید بروجردی، مجموعه‌ای از گردش‌های مورد نیاز ترافیکی را در محل تقاطع تامین خواهد کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.