| کد خبر: 229727 |

فاز دوم بهسازی کمربندی نسیم شمال به زودی تکمیل می‌شود

بهسازی جاده نسیم شمال به عنوان یک پروژه بین دستگاهی به شمار می رود که فاز دوم آن تا پایان کار فعالیت شورای دوره پنجم به اتمام می‌رسد.

تین نیوز

شهردار قزوبن گفت: بهسازی جاده نسیم شمال به عنوان یک پروژه بین دستگاهی به شمار می رود که فاز دوم آن تا پایان کار فعالیت شورای دوره پنجم به اتمام می‌رسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سیاوش طاهرخانی در نشست شورای ترافیک استان قزوین افزود: با توجه به اهمیت ساماندهی کمربندی نسیم شمال، فاز دوم ساماندهی این پروژه تا قبل از پایان دوره پنجم شورای اسلامی شهر به اتمام خواهد رسید.
وی اظهار داشت: با وجود تعطیلات نوروز بخشی از کار در این مدت انجام شده و عملیات خاکبرداری و تثبیت بستر به اتمام رسیده است.
طاهرخانی اضافه کرد : همچنین با توجه به وجود لوله گاز در این مسیر، عملیات ایمن سازی انجام شده و در حال حاضر اجرای بیس تثبیتی آغاز شده است.
وی  یادآور شد: فاز دوم پروژه به طول۲ هزار و۶۰۰ متر از تقاطع جاده قزوین- تاکستان تا میدان خلیج فارس است و مجموع اعتبار فاز یک و دو این پروژه بیش از ۳۷۰ میلیارد بوده است.
این مسوول تاکید کرد: این پروژه براساس زمانبندی در حال انجام است و تا پل خلیخ فارس  ادامه دارد و کار ایمن سازی آن در دستور کار قرار دارد.
جاده نسیم شمال یکی از شریان های مهم عبور و مرور در شهر قزوین به شمار می رود که شمال غربی این شهر به جنوب غربی آن متصل می کند و بخش قابل توجهی از ترافیک شهر را به خارج آن هدایت می کند.
این جاده که به نوعی کمربندی غربی و جنوبی قزوین محسوب می شود، در سال های قبل به دلیل کیفیت نامناسب آسفالت با دست اندازهای زیادی روبرو بود که صدای اعتراض شهروندان و مسافران را درآورده بود و درخواست های زیادی برای اصلاح و بهسازی این مسیر وجود داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.