| کد خبر: 229682 |

پایان عملیات حفاری ضلع شرقی خط سه قطار شهری مشهد تا دی ماه سال جاری

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از پایان عملیات حفاری ضلع شرقی خط سه قطار شهری مشهد تا دی ماه سال جاری خبرداد.

تین نیوز

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از پایان عملیات حفاری ضلع شرقی خط سه قطار شهری مشهد تا دی ماه سال جاری خبرداد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، خلیل الله کاظمی در حاشیه بازدید از پروژه خط سه قطار شهری به همراه شهردار مشهد، اظهار کرد: خط سه قطار شهری مشهد از انتهای خیابان سیدی آغاز می شود و دپوی انتهایی آن خیابان امیریه است.

وی ادامه داد: در حال حاضر تی. بی. ام (دستگاه حفاری) خط سه قطارشهری را به خط چهار منتقل کردیم و شرایط به گونه ای است که به دلیل شنی بودن خاک امکان حفاری به صورت ان. ای. تی. ام (روش نیروی کارگری) است، زمینی را آماده کرده ایم و همزمان با انجام عملیات حفاری خط سه در ضلع شرقی را در منطقه سیدی از این نقطه نیز در طی چند روز آِینده عملیات حفاری را به صورت ان. ای. تی. ام انجام خواهیم داد.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد بیان کرد: عملیات حفاری ما در خط سه در ضلع شرقی تا دی ماه سال جاری به اتمام خواهد رسید.

کاظمی تاکید کرد: فعالیت ها برای بهره برداری از 5.5 کیلومتر از خط سه قطار شهری حدفاصل میدان شهدا تا پایانه امام رضا(ع) در شش جبهه در حال انجام است.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.