| کد خبر: 229598 |

روند افزایشی تردد وسایل نقلیه در راه‌های استان تهران

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به اینکه طی روز گذشته تعداد ۲ میلیون و ۴۴۱ هزار وسیله نقلیه در راه‌های استان تهران مشاهده شده‌اند از روند افزایشی ترددها خبر داد.

تین نیوز

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به اینکه طی روز گذشته تعداد ۲ میلیون و ۴۴۱ هزار وسیله نقلیه در راه‌های استان تهران مشاهده شده‌اند از روند افزایشی ترددها خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، عادل مصدقی در خصوص وضعیت راه‌های استان تهران اظهار داشت: هم اکنون شاهد ترافیک روان و عادی در همه محورهای مواصلاتی استان تهران هستیم و هیچ گره ترافیکی و مسدود بودن راه‌ها مشاهده نمی‌شود.

مصدقی افزود: طی روز گذشته یکشنبه ۲۹ فروردین آزادراه تهران - کرج با ۱۹۰ هزار و ۷۱۱ تردد بیشترین و محور فیروزکوه - سمنان با یک هزار و ۸۵۲ تردد کم‌ترین وسیله نقلیه مشاهده شده را به خود اختصاص داده اند.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران عنوان داشت: جمع ورودی وسایل نقلیه به استان تهران طی روز گذشته ۲۱۸ هزار و ۸۱۹ وسیله نقلیه و جمع خروجی استان ۲۱۸ هزار و ۹۷۳ وسیله نقلیه بوده و مجموعاً تعداد ۲ میلیون و ۴۴۱ هزار وسیله نقلیه در راه‌های استان تهران مشاهده شده است که این آمار در مقایسه با روزهای گذشته روند افزایشی ترددها را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به گزارش هواشناسی، گفت: وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.