| کد خبر: 229576 |

ایران در نمایشگاه های گردشگری چین شرکت کند

معاون گردشگری کشور در نامه‌ای به مدیران کل میراث فرهنگی استان‌ها نوشت که فعالان و ذی نفعان استانی در نمایشگاه گردشگری شیامین و گوانجو چین شرکت کنند.

تین نیوز

معاون گردشگری کشور در نامه‌ای به مدیران کل میراث فرهنگی استان‌ها نوشت که فعالان و ذی نفعان استانی در نمایشگاه گردشگری شیامین و گوانجو چین شرکت کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، ولی تیموری معاون گردشگری کشور در این نامه نوشته: هفتمین نمایشگاه گردشگری شیامین چین از ۲۸ تا ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ برابر با ۱۸ تا ۲۰ ژوئن بیا حضور آژانس‌های گردشگری، خطوط هواپیمایی و سایر کسب و کارهای مرتبط با حوزه توریسم در کشور چین برگزار می‌شود. بنابراین مقتضی است دستور فرمائید موضوع به نحو مناسب بررسی و به ذی نفعان و فعالان بخش خصوصی اطلاع رسانی شود.

با توجه به محدودیت‌های ورود به چین ناشی از شیوع ویروس کرونا وزارت امور خارجه توصیه کرده است آژانس‌هایی که دارای دفتر نمایندگی یا شریک چینی دارند در این رویداد شرکت کنند.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی همچنین در نامه‌ای دیگر پیرو حضور فعالان بخش خصوصی و ذی نفعان در بیست و دومین نمایشگاه گردشگری گوانجو چین هم نوشت که این نمایشگاه از ۲۰ تا ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

در این نامه نیز ذکر شده که با توجه به محدودیت‌های ورود به چین ناشی از شیوع ویروس کرونا سرکنسول گری کشورمان در گوانجو توصیه کرده است آژانس‌هایی که دارای دفتر نمایندگی در چین یا شریک چینی هستند در این رویداد شرکت کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.