| کد خبر: 229552 |

پرتلفات ترین محورهای استان سمنان در یک سال اخیر

عبدالهی؛ معاون پلیس راه استان سمنان از محورهای آرادان_ سرخه و میامی_ سبزوار و دامغان_ سمنان به عنوان پرتلفات ترین محورهای استان در یک سال اخیر نام برد.

تین نیوز

 عبدالهی؛ معاون پلیس راه استان سمنان از محورهای آرادان_ سرخه و میامی_ سبزوار و دامغان_ سمنان به عنوان پرتلفات ترین محورهای استان در یک سال اخیر نام برد.

‍ ‍به گزارش تین نیوز، سرهنگ عبدالهی معاون پلیس راه استان سمنان اظهار کرد: طی سال گذشته ۱۶۱ مورد تصادف منجر به فوت در سطح جاده های استان به وقوع پیوست که این سوانح متاسفانه به جان باختن ۱۹۶ نفر انجامید. 

وی با بیان اینکه در سال گذشته یک هزارو ۵۲۰ فقره تصادفات جرحی در استان سمنان به وقوع پیوست ادامه داد: در مجموع تصادفات سال گذشته این استان، دو هزار و ۹۹ نفر مجروح شدند.

این مسوول انتظامی با بیان اینکه در یک سال اخیر سه هزار و ۶۲۵ مورد تصادفات خسارتی در استان اتفاق افتاده افزود: در مجموع در سال گذشته پنج هزار و ۳۳ مورد تصادف در استان سمنان رخ داد. 

وی با اشاره به پرتصادف ترین محورها در این استان خاطرنشان کرد: بیشترین تصادفات استان در سه محور سمنان به دامغان، لاین جنوبی با ۳۵۸ مورد، دامغان به سمنان لاین شمالی با ۲۹۵ مورد و میامی به سبزوار با ۲۵۷ مورد بود.

 سرهنگ عبدالی اضافه کرد: در سال گذشته بیشترین فوتی های این استان در محور های آرادان به سرخه در لاین جنوبی با ۱۸ نفر، محور میامی به سبزوار لاین جنوبی با ۱۵ نفر و لاین دامغان به سمنان ضلع شمالی با ۱۱ نفر بود.

وی افزود: همچنین در سال گذشته ماشین های سواری با دو هزارو ۸۶۳ ،کامیون کشنده و تریلی با ۷۲۴ مورد و وانت بار با ۵۷۹ مورد بیشترین تصادفات را در این استان داشتند.

جانشین پلیس راه استان با اشاره به دلایل منجر به تصادفات در این استان گفت: در دو هزار و ۲۶۳ مورد از تصادفات استان، عدم توجه راننده به جلو، در هزار و ۱۵۵ مورد این سوانح، عدم توانایی راننده وسیله نقلیه در کنترل خودرو و در ۳۷۹ مورد عدم رعایت حق تقدم منجر به تصادف شده بود.

وی با اشاره به زمان وقوع تصادفات و فراوانی آن در ساعاتی خاض تصریح کرد: در سال گذشته ۶۳۰ مورد تصادف در ساعت ۱۶ تا ۱۸ ، ۵۱۵ مورد تصادف در ساعت ۱۰ تا ۱۲ و ۴۰۸ مورد تصادف در ساعت ۶ تا ۸ صبح اتفاق افتاد.

جانشین پلیس راه استان همچنین یادآوری کرد: در نوروز امسال در مجموع ۳۳۲ مورد تصادف در استان سمنان در محورهای مختلف استان به وقوع پیوست.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.