| کد خبر: 229500 |

◄ کرایه ها به روز شود، فراخوان اعزام کامیون لازم نیست

در حالی به تازگی چندین فراخوان از سوی انجمن های صنفی شرکت های حمل و نقل خطاب به مدیران شرکت های حمل و نقل برای اعزام کامیون به مراکز تخلیه و توزیع بار منتشر شده که یک راننده کامیون می گوید اغلب این شرکت ها فاقد کامیون ملکی برای اعزام به این مناطق هستند.

تین نیوز

در حالی  به تازگی چندین فراخوان از سوی انجمن های صنفی شرکت های حمل و نقل خطاب به مدیران شرکت های حمل و نقل برای اعزام کامیون به مراکز تخلیه و توزیع بار منتشر شده که یک راننده کامیون می گوید اغلب این شرکت ها فاقد کامیون ملکی برای اعزام به این مناطق هستند.

به گزارش تین نیوز، فخرالدین شریعتی این مطلب را در شبکه های اجتماعی بیان کرد و  گفت: در هفته های اخیر، چندین مکاتبه از سوی انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های حمل نقل با مدیران شرکت های عضو صورت گرفته که دستور به اعزام کامیون به بعضی مناطق را صادر کرده اند.

بیشتر بخوانید: هشدار یک راننده: عدم افزایش کرایه‌، حمل و نقل جاده‌ای را زمینگیر می‌کند

وی دلیل کاهش تردد رانندگان و کامیون داران به مراکز تخلیه بار که موجب صدور این گونه فراخوان ها شده را عدم هماهنگی کرایه های حمل بار با هزینه ناوگان دانست و افزود: همه قیمت ها پس از نوروز به روز شده است به جز کرایه حل که درآمد قشر راننده که موتور اصلی زیر بنای اقتصادی کشور  هستند.

شریعتی عنوان کرد: عدم به روز رسانی درآمد رانندگان موجب ضرر انباشته آنان شده و همین موضوع زمینگیری بخش زیادی از ناوگان حمل و نقل جاده ای کالا را به دنبال داشته که در تضاد با منافع ملی کشور است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.