| کد خبر: 229490 |

احداث ۱۵ کیلومتر مسیر پیاده‌روسازی ویژه توان یابان

شهردار منطقه ۱۷ از احداث ۱۵ کیلومتر طول پیاده روسازی ویژه توان یابان در معابر خبر داد، گفت: پیاده رو ایمن برای توان یابان به مرکز بهزیستی باغ خزانه به شکل ویژه صورت گرفته است

تین نیوز

شهردار منطقه ۱۷ از احداث ۱۵ کیلومتر طول پیاده روسازی ویژه توان یابان در معابر خبر داد، گفت: پیاده رو ایمن برای توان یابان به مرکز بهزیستی باغ خزانه به شکل ویژه صورت گرفته است

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، داود لطفی شهردار منطقه ۱۷ در این باره گفت: در این دوره از مدیریت شهری تهران رویکرد یک شهر ایده آل برای تردد آسوده تمامی شهروندان در دستور کار قرار دارد، چرا که حق همه گروه‌های جامعه است تا از یک فضای ایمن برای تردد برخوردار شوند.

شهردار منطقه ۱۷ افزود: با اجرایی شدن پیاده روسازی ویژه توان یابان شاهد یکی از کامل‌ترین پیاده روهای پایتخت در دارالشهدای تهران هستیم.

وی تصریح کرد: در سال گذشته در منطقه ۱۷ بیش از ۱۷ کیلومتر پیاده روسازی انجام شده که ۹۰ درصد این مسیر که ۱۵ کیلومتر و ۴۰۰ متر طول به حساب می‌آید موزاییک کاری ویژه برای تردد توان یابان نصب شده است.

لطفی ادامه داد: با توجه به اینکه دستورالعمل جدیدی برای ساخت پیاده روسازی ویژه توان یابان از شهرداری تهران به شهرداری مناطق ارسال شده است از همین رو در نظر داریم سایر مسیرهای پیاده رو منطقه را با فناوری جدید برای احداث پیاده رو سازی ویژه توان یابان مورد استفاده قرار دهیم.

شهردار منطقه ۱۷ یادآور شد: شهرداری منطقه ۱۷ همکاری نزدیکی با مرکز بهزیستی باغ خزانه دارد، به همین منظور برنامه‌های گوناگون سلامت و ورزش به شکل مشارکتی در این مرکز به اجرا در می‌آید و همچنین ۳۰ نقطه این مرکز از سوی شهرداری ایمن سازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: مسیر عابر پیاده معابر اطراف مرکز بهزیستی باغ خزانه ویژه توان یابان ساخته شده تا تردد آسوده برای این عزیزان صورت گیرد، همچنین یکی دیگر از اقدامات شهرداری منطقه در محلات اطراف این مرکز بهزیستی به دلیل حجم بالای تردد توان یابان برطرف کردن سد معبر که در گذشته توسط تعدادی از کسبه در پیاده روها صورت می گرفته، بوده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.