| کد خبر: 229449 |

کاهش ۹۶ درصدی سفرهای نوروزی در مازندران

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران با اشاره به کاهش ۹۶ درصدی سفرهای نوروزی در استان گفت:سیاست سازمان عدم سفرهای غیرضروری بوده است.

تین نیوز

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران با اشاره به کاهش ۹۶ درصدی سفرهای نوروزی در استان گفت:سیاست سازمان عدم سفرهای غیرضروری بوده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، سیف الله فرزانه صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه سفر به این استان در نوروز ۱۴۰۰ نسبت به همین زمان در سال نوروز سال ۹۸، کاهش ۹۶ درصدی داشته است، افزود: تلاش وزارتخانه به جلوگیری از انجام سفر بود.

وی ادامه داد: اما با توجه به اینکه امسال دومین نوروزی بود که با محدودیت‌های کرونایی مواجه شده بودیم، برنامه‌ریزی مدون جهت کنترل و نظارت بر سفرها به‌جای انجام سفرهای غیرمجاز در برنامه وزارتخانه قرار گرفت.

وی با اشاره به نظارت در نحوه ارائه خدمات در تمامی تأسیسات گردشگری رسمی استان افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی چه در بخش اقامتی و چه در تأسیسات پذیرایی از مهم‌ترین مؤلفه‌های نظارتی بود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با اشاره به این مطلب که رفتار منطقی مردم در شرایط فعلی جهان بسیار نقش تعیین‌کننده‌ای دارد، گفت: خوشبختانه تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر عدم رعایت اصول بهداشتی در تأسیسات گردشگری مجاز گزارش نشده اما خواست ما هم به عدم انجام سفرهای غیرضروری تا ثبات شرایط امن در جامعه است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.