| کد خبر: 229368 |

◄ آغاز توزیع "ایساکوکارت عیدانه" ویژه تاکسیرانان پایتخت

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، از آغاز توزیع "ایساکوکارت عیدانه" با همکاری شرکت ایساکو ، ویژه تاکسیرانان پایتخت و به مناسبت فرارسیدن میلاد باسعادت حضرت علی (ع) و روز پدر خبر داد.

تین نیوز

مهدی اسماعیل بگی در این باره گفت: این کارت که در حال حاضر توزیع آن به صورت محدود آغاز شده و در صورت استقبال با سرعت در اختیار متقاضیان بیشتری قرار می گیرد، امکان خرید بسته پیشنهادی کیت کامل کلاچ و لنت ترمز جلوی خودروهای پژو ۴۰۵ ، سمند و سمند EF۷ ( از پر مصرف ترین قطعات این خودرو ها) به قیمت کارخانه را برای متقاضیان فراهم می کند.

به گزارش تین نیوز،  وی افزود: تاکسیرانان متقاضی با پرداخت مبلغ ۱۰میلیون ریال می توانند کارت ویژه خرید این بسته را که ارزش آن حداقل ۱۳میلیون و ۴۰۰هزار ریال است با تخفیفی قابل قبول دریافت کنند. ضمن اینکه کارت مذکور قابلیت شارژ مجدد و استفاده صاحب آن از تخفیفات مناسبتی شرکت ایساکو را نیز داراست.

اسماعیل بگی اظهار کرد: بر این اساس افراد علاقمند به بهره مندی از این امکان فراهم آمده می توانند با در دست داشتن کپی کارنامه فعالیتی خود به اداره رفاه تاکسیرانان سازمان تاکسیرانی شهر تهران در خیابان آزادی، نرسیده به میدان انقلاب اسلامی نبش کوچه بهزاد طبقه دوم مراجعه و پس از دریافت کارت ، برابر فهرست موجود، نسبت به تهیه بسته مذکور از  فروشگاه های منتخب ارایه دهنده این خدمات در تهران، کرج، اسلامشهر و ... اقدام کنند.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی، از این پس خدمات حمایتی دیگری نیز ، ذیل توافق نامه سازمان تاکسیرانی شهر تهران و شرکت ایساکو به تاکسیرانان پایتخت تعلق می گیرد که به زودی و به محض تخصیص، به اطلاع این قشر خدوم و زحمتکش می رسد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.