| کد خبر: 229328 |

یارانه معیشتی "رمضان" برای هر نفر است؟

یارانه معیشتی "رمضان" برای هر نفر است؟

تین نیوز

پیگیریها از سازمان هدفمندی یارانه ها نشان می‌دهد، حدود ۲۵۰۰ میلیارد تومان به حساب سرپرستان خانوار ۶۰ میلیون ایرانی به عنوان بسته حمایت معیشتی ویژه ماه مبارک رمضان واریز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرآنلاین، سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها زمان واریز بسته حمایت معیشتی ویژه ماه مبارک رمضان را ساعت ۲۴ چهارشنبه ۲۵ فروردین ماه اعلام کرده بود.بر اساس اعلام صورت گرفته ۶۰ میلیون نفر مشمول بسته معیشتی ماه رمضان شدند. این افراد همان مشمولان دریافت یارانه معیشتی هستند.

یارانه معیشتی کمک نقدی ماهانه ای است که از زمان افزایش قیمت بنزین در آبان ماه ۱۳۹۸ هر ماه پرداخت می شود. تسنیم اعلام کرده پی‌گیری‌ها از سازمان هدفمندی یارانه‌ها نشان میدهد، مجموعا ۲۵۰۰ میلیارد تومان به ۶۰ میلیون ایرانی به عنوان بسته حمایت معیشتی ویژه ماه مبارک رمضان واریز شد.

همچنین پیگیریهای موردی نشان میدهد؛ در این دور رقم کمتری نسبت به یارانه معیشتی به حساب مشمولان واریز شده است. بر این اساس به مشمولان عضو کمیته امداد و بهزیستی حدود ۵۱ هزار تومان برای هر نفر واریز شده است.

همچنین در این دور از واریز یارانه، به حساب سرپرست یک خانوار ۴ نفره،  ۱۵۳ هزار تومان واریز شده که به این ترتیب به ازای  هر نفر حدود ۳۸ هزار تومان واریز شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری خبر انلاین

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.