| کد خبر: 229301 |

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک:

پایش ۶۴۰۰۰ کیلومتر– خط رویه راه‌های شریانی در کشور

۶۴۰۰۰ کیلومتر– خط رویه راه‌های شریانی در کشور پایش شد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: در دور سوم طرح ملی پایش وضعیت رویه راه‌های شریانی کشور (PMS)، شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک توانست در سال گذشته برداشت ۶۴ هزار و ۳۰۸ کیلومتر- خط را در کشور نهایی کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مجید کیانپور با اشاره به اینکه این طرح در کل کشور به مرحله اجرا در آمد گفت: این مرحله از طرح ملی پایش وضعیت رویه راه‌های شریانی کشور طی مدت ۱۶۳ روز، در ۳۱ استان کشور و با همکاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و به همت اداره کل مهندسین مشاور شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک اجرایی و با موفقیت به پایان رسید.

کیانپور افزود: اطلاعات ۶۴ هزار و ۳۰۸ کیلومتر – خط، رویه راه‎های شریانی کشور با استفاده از دو دستگاه RSP از مهرماه سال گذشته در استان‌های تهران و البرز شروع و به طور همزمان با برداشت اطلاعات در نیمه اسفند ۹۹ در دو استان قم و مرکزی به اتمام رسید.

 به گزارش شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با اشاره به اینکه در ادامه مطالعات این پروژه، فعالیت‌های مرتبط با تحلیل و ثبت خرابی‌ها توسط کارشناسان فنی متخصص، در محل دفتر مرکزی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در حال انجام است، اضافه کرد: تاکنون بیش از ۹۲ درصد خرابی‌های سطحی راه‌های شریانی کشور تحلیل و به ثبت رسیده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.