| کد خبر: 229282 |

مجهزشدن 225 ایستگاه اتوبوس به سایبان در سال 99

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: در راستای رفاه حال مردم 225 ایستگاه اتوبوس درسال 99 مجهز به سایبان شده اند.

تین نیوز

 مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: در راستای رفاه حال مردم 225 ایستگاه اتوبوس درسال 99 مجهز به سایبان شده اند.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سعید حسینقلی زاده مقدم در این خصوص افزود: در حال حاضر 3هزار و 512 ایستگاه در نقاط مختلف شهر وجود دارد که از این تعداد یک هزار و 625 ایستگاه دارای سایبان هستند.

وی با بیان اینکه شاخص اولیه نصب و جانمایی سایبان، تعداد تقاضای سفر هر ایستگاه در روز است، اظهارکرد: با توجه به اینکه تعداد زیادی از ایستگاه ها، گذری هستند و تعداد مسافر زیادی ندارند ایستگاه هایی در اولویت نصب سایبان قرار می گیرند که تقاضای سفر در آن زیاد باشد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد اضافه کرد: پس از شناسایی ایستگاه های پرتردد، کارشناسان سازمان معارضین پروژه از قبیل فضای سبز، عرض پیاده راه، املاک تجاری و ... را بررسی کرده و در نهایت در خصوص نصب سایبان تصمیم گیری می شود.

حسینقلی زاده مقدم ادامه داد: سال 99 برای نصب 330 دستگاه سایبان در ایستگاه‌های اتوبوس قراردادهایی با پیمانکاران به مبلغ 110 میلیارد ریال منعقد شد که از این تعداد 225 سایبان در ایستگاه ها نصب شده است.

وی افزود: امسال نیز روند تجهیز تعدادی از ایستگاه ها به سایبان ادامه خواهد داشت و باقی مانده از 330 دستگاه سایبان در ایستگاه های شناسایی شده نصب خواهد شد تا زائرین و مجاورین حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) در آسایش بیشتری از خدمات سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد بهره مند شوند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.