| کد خبر: 229211 |

روسیه پروازهای ترکیه را به علت موج جدید کرونا محدود کرد

معاون نخست وزیر روسیه اعلام کرد که این کشور برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، محدودیت هایی را برای پروازهای منظم و چارتر از مبدأ و به مقصد ترکیه از ۱۵ آوریل تا ۱ ژوئن اعمال می کند.

تین نیوز

 معاون نخست وزیر روسیه اعلام کرد که این کشور برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، محدودیت هایی را برای پروازهای منظم و چارتر از مبدأ و به مقصد ترکیه از ۱۵ آوریل تا ۱ ژوئن اعمال می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری تاس، تاتیانا گولیکووا، معاون نخست وزیر روسیه روز دوشنبه اعلام کرد که این کشور برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، محدودیت هایی را برای پروازهای منظم و چارتر از مبدأ و به مقصد ترکیه از 15 آوریل تا 1 ژوئن اعمال می کند.

وی گفت: ما تصمیمی اتخاذ کرده ایم که خدمات هوایی منظم و چارتر را از فرودگاههای بین المللی روسیه به فرودگاه های ترکیه و بالعکس از 15 آوریل تا 1 ژوئن محدود کنیم، به جز پروازهای ضروری برای مشارکت شرکت سهامی کانسرم تیتان-2 در ساخت یک نیروگاه هسته ای و... به منظور بازگرداندن اتباع روسی که برای تعطیلات به ترکیه رفته اند.

وی افزود که دو پرواز از مسکو به استانبول و از استانبول به مسکو فقط در هر هفته به صورت متقابل مجاز است.

این در حالی است که روسیه خدمات هوایی مشترک با تانزانیا را از 15 آوریل تا 1 ژوئن به حالت تعلیق درآورد.

معاون نخست وزیر روسیه گفت: بر اساس تجزیه و تحلیل داده های همه گیری، ما تصمیم گرفتیم خدمات هوایی با تانزانیا را از 15 آوریل تا اول ژوئن به حالت تعلیق درآوریم.

به گفته گولیکووا، سرویس هوایی با تانزانیا و ترکیه هنگامی که وضعیت ویروس کرونا در این کشورها تثبیت شود، از سر گرفته خواهد شد.

وی گفت: می خواهم تأکید کنم که ما از نزدیک وضعیت را زیر نظر خواهیم گرفت. و اگر اوضاع در ترکیه و تانزانیا تثبیت شود ما اتباع خود را به طور کامل آگاه خواهیم کرد تا آنها بتوانند بسته های سفر به این کشورها را خریداری کنند.

طبق آخرین آمار، حدود 136.1 میلیون نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا آلوده شده اند و بیش از 2.9 میلیون مرگ گزارش شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.