| کد خبر: 229192 |

برنامه ریزی برای احیای ۱۰۰ واحد تولیدی راکد و غیرفعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی قزوین

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین از برنامه ریزی برای احیای ۱۰۰ واحد تولیدی راکد و غیرفعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در سال "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها" خبر داد .

تین نیوز

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین از برنامه ریزی برای احیای ۱۰۰ واحد تولیدی راکد و غیرفعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در سال "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها" خبر داد . 

حمیدرضا خانپور اظهار داشت: در کنار جذب سرمایه گذاران جدید، احیای واحدهای تولیدی راکد و غیرفعال و افزودن آنها به جمع صنایع فعال از اولویت های سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و شرکت های تابعه استانی است.

سال گذشته نیز با پیگیری ها و برنامه ریزی های انجام شده؛ ۴۰ واحد تولیدی راکد در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین پس از چندین سال تعطیلی، احیا شده و به چرخه تولید و فعالیت بازگشتند.

 مشکل نقدینگی و سرمایه در گردش، کمبود مواد اولیه، مسایل و اختلافات مدیریتی، فرسودگی دستگاه ها و ماشین آلات و مشکل بازاریابی به همراه تحریم ها از جمله مسایل و مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی راکد به شمار می رود.

جانشینی مدیریت و واگذاری به سرمایه گذاران جدید، تغییر خط تولید، ارایه تسهیلات مالی در راستای تامین سرمایه ثابت و سرمایه در گردش از جمله اقداماتی است که در زمینه احیای واحدهای راکد و تعطیل در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین انجام شده است.

خانپور با بیان اینکه برخی واحدهای احیا شده در شهرک های صنعتی استان قزوین با واگذاری به سرمایه گذاران جدید دوباره فعال شده و به چرخه تولید بازگشته اند،اظهار داشت: امکان واگذاری واحدهای تولیدی راکد و غیرفعال به متقاضیان سرمایه گذاری وجود دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.