| کد خبر: 229179 |

هوای ‌پایتخت مطلوب است/ «ازن» آلاینده شاخص هوای تهران شد

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای ‌پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته و هم‌اکنون (24 فروردین ماه) در محدوده قابل قبول قرار داشته است و آلاینده شاخص هوای ‌پایتخت «ازن» بود.

تین نیوز

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای ‌پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته و هم‌اکنون (24 فروردین ماه) در محدوده قابل قبول قرار داشته است و آلاینده شاخص هوای ‌پایتخت «ازن» بود.

به گزارش تین نیوز به نقل از  ایسنا، پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای تهران حاکی از آن است که در صبحگاه امروز (۲۴ فروردین ماه) در برخی مناطق پرتردد غلظت ذرات معلق افزایش ‌پیدا می‌کند و کیفیت هوا در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت که ناشی از عدم وزش باد مؤثر و تجمع آلاینده‌ها در این مناطق است.

رشد ناپایداری جوی همراه با افزایش تندی باد طی روز شرایط مناسب جهت پراکندگی آلاینده‌ها را فراهم خواهد کرد. این وضعیت تا اواخر وقت ادامه خواهد داشت و با وجود افزایش ترافیک شامگاهی در بیشتر مناطق کیفیت هوا در محدوده قابل‌ قبول قرار خواهد گرفت.

صبح فردا (۲۵ فروردین ماه) با آغاز تردد خودروها و عدم وزش باد مؤثر پیش‌بینی می‌شود که در برخی مناطق پرتردد کیفیت هوا در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار بگیرد.

به‌تدریج با افزایش تندی باد و گاهی وقوع رگبار پراکنده طی روز، پراکندگی آلاینده‌ها نیز تسهیل خواهد شد و تداوم این شرایط جوی تا شامگاه فردا (۲۵ فروردین ماه)  برقراری وضعیت قابل‌ قبول کیفیت هوا را در بیشتر مناطق به‌ دنبال خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ازن» با میانگین ۸۱ بود و هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون» با میانگین ۸۰ است‌ و کیفیت هوا در محدوده قابل قبول است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.