| کد خبر: 229165 |

طول بزرگراه اردبیل - سرچم به ۵۵ کیلومتر افزایش می یابد

استاندار اردبیل گفت: با توجه به تامین منابع مالی و افزایش ماشین آلات فعال و با بهره برداری از قطعاتی از پروژه ، طول بزرگراه اردبیل - سرچم در امسال به ۵۵ کیلومتر افزایش می یابد.

تین نیوز

استاندار اردبیل گفت: با توجه به تامین منابع مالی و افزایش ماشین آلات فعال و با بهره برداری از قطعاتی از پروژه ، طول بزرگراه اردبیل - سرچم در امسال به ۵۵ کیلومتر افزایش می یابد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اردبیل)، اکبر بهنامجو استاندار اردبیل در جریان بازدید از محور اردبیل – سرچم که با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی خود و مدیرکل راه و شهرسازی استان انجام گرفت اظهار کرد: از ابتدای امسال عملیات اجرایی چهارخطه اردبیل – سرچم با تلاش و مدیریت راه و شهرسازی استان اردبیل در حال انجام است که جای دارد از همت پیمانکاران مجرب و فعال استان در مسیر ارتقای این پروژه به چهارخطه قدردانی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در بازدیدی که از این مسیر داشتیم با تلاش پیمانکاران کلیه قطعات فعال بوده و در کنار بهره‌برداری از ۲۱ کیلومتر این مسیر امسال با تلاش سه پیمانکار فعال در این محور شاهد تکمیل و بهره‌برداری از ۳۵ کیلومتر بزرگراه خواهیم بود.

استاندار اردبیل افزود: قطعه اول این پروژه به طول ۹۰ کیلومتر از سمت اردبیل به سرچم در حال اجراست و با انتخاب پیمانکار قطعه دوم نیز از سمت سرچم به اردبیل  به طول ۴۳ کیلومتر آغاز شده و امیدواریم در دو سال آینده شاهد افتتاح این مسیر اصلی ترددی همشهریان به مرکز کشور باشیم.

بهنامجو به توانمندی پیمانکاران این محور اشاره و ادامه داد: پیمانکاران محور اردبیل – سرچم بر اساس یک برنامه زمان بندی عملیات اجرایی را به پیش برند و امسال نیز شاهد تبدیل بخشی از این محور به بزرگراه باشیم تا یک تحول جدی را در اقتصاد منطقه و بهبود تردد هموطنان و گردشگران از این مسیر ناظر باشیم.

استاندار اردبیل در پایان گفت: سال گذشته ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای این مسیر تزریق شد و امسال نیز ۴۰ میلیارد تومان تامین منابع مالی شده تا با تلاش پیمانکاران شاهد بهره‌برداری از قطعات مختلف این مسیر باشیم.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.