| کد خبر: 229164 |

عملیات احداث یک‌هزار و ۸۰۰ واحدمسکونی در اسلامشهر آغاز شد

همزمان با چهل و دومین سالگرد افتتاح حساب ١٠٠ امام خمینی(ره)، کلنگ احداث یک‌هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی توسط وزیر راه و شهرسازی و با حضور استاندار تهران در واوان شهرستان اسلامشهر بر زمین زده شد.

تین نیوز

همزمان با چهل و دومین سالگرد افتتاح حساب ١٠٠ امام خمینی(ره)، کلنگ احداث یک‌هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی توسط وزیر راه و شهرسازی و با حضور استاندار تهران در واوان شهرستان اسلامشهر بر زمین زده شد.

به گزارش تین نیوز، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران روز سه شنبه در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: از مجموع یک هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی عملیات اجرایی هزار واحد آن باید توسط بنیاد مسکن انجام شود.

خلیل محبت خواه افزود: پروژه دوم نیز که امروز توسط وزیر راه و شهرسازی در واوان اسلامشهر کنگ زنی شد مربوط به احداث ۸۰۰ واحد طرح اقدام مسکن ملی است که عملیات اجرایی آن بر عهده راه و شهرسازی استان تهران است.

وی ادامه داد: این اداره کل طبق تفاهم نامه با انبوه سازان در ۱۰ شهرستان تهران (شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت) ۱۴ انبوه ساز به کار گرفته است و آنها را با تجهیز کارگاه ها عملیات اجرای طرح ها را آغاز کرده‌اند.

محبت خواه اضافه کرد: نهضت اقدام ملی طرح مسکن به سرعت در تهران پیش می‌رود و در تهرانسر نیز چهار انبوه ساز به صورت سه شیفت مشغول کار هستند و همه اینها در کنار همراهی مردم در افتتاح و تکمیل حساب‌ها می‌تواند آینده‌ای روشن برای این اقدام ملی رقم بزند.

به گزارش ایرنا، شهریور سال ٩٨ طرح اقدام ملی مسکن با حضور رییس جمهوری کلنگ زنی شد.

برای این پروژه ۴۰۰ هزار واحد تعریف شد که در دور اول نام نویسی یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از طریق سایت tem.mrud.ir ثبت نام کردند که ۴۶۰ هزار نفر واجد شرایط شناخته شدند.

اولین واحدها به تعداد ۱۱ هزار و ۵۶۰ واحد در روز یکم آبان ماه ۱۳۹۹ به دستور رئیس جمهوری افتتاح شد.

این پروژه از طریق آورده متقاضیان و ۱۰۰ میلیون تومان وام بانکی با نرخ سود ۱۸ درصد ساخته می‌شود. آورده متقاضیان در مرحله اول حدود ۴۰ میلیون تومان است. میانگین قیمت این واحدها در کل کشور طبق آخرین برآورد از هزینه های تابستان ۱۳۹۹ به متری ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان می رسد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.