| کد خبر: 229105 |

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

◄ پروژه مهم شهری اصفهان در نوبت افتتاح و بهره برداری است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان از آمادگی مدیریت شهری برای افتتاح 11 پروژه بزرگ و مهم شهری خبر داد و گفت: همه این طرح ها آماده افتتاح رسمی است اما به دلیل شرایط کرونایی کنونی، در فرصت مناسب با حضور مردم بهره برداری می شود.

تین نیوز

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان از آمادگی مدیریت شهری برای افتتاح 11 پروژه بزرگ و مهم شهری خبر داد و گفت: همه این طرح ها آماده افتتاح رسمی است اما به دلیل شرایط کرونایی کنونی، در فرصت مناسب با حضور مردم بهره برداری می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علیرضا نصر اصفهانی در یکصد و شصت و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه پروژه های شهرداری در مناطق مختلف شهر اصفهان آماده افتتاح و بهره برداری است، اظهار کرد: با توجه به بروز شرایط کرونایی در کشور و در اصفهان که وضعیت به صورت قرمز درآمد، برنامه های افتتاحیه های شهرداری نیز به تعویق افتاد.

وی با اشاره به اینکه مجموعه پل های شهید سلیمانی آماده بهره برداری است و قرار بود با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور این طرح افتتاح شود، گفت: برنامه ریزی ها برای افتتاح طرح در روز شنبه یا سه شنبه از سوی شهرداری صورت گرفته بود اما به خاطر شرایط کرونایی منتفی شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: پروژه های متعدد دیگر در سایر مناطق مانند ورزشگاه رستم در منطقه 14، میدان شهدای هسته ای و خیابان ارغوانیه در منطقه 4، فرهنگسرای دکتر محمد جواد شریعت در منطقه10، بازآفرینی گذر چهارباغ عباسی و میدان امام حسین (ع) در مناطق یک و سه و ورزشگاه آیدین ملکیان و خیابان آیت اله طاهری در منطقه 5 نیز آماده بهره برداری است.

وی افزود: همچنین در هفته های آینده و با برطرف شدن شرایط کرونایی، از سامانه های «ای وی ال» و «ای اف سی» در اتوبوسرانی رونمایی خواهد شد.

نصر اصفهانی از افتتاح دفاتر تسهیل گری در حوزه معاونت معماری و شهرسازی و فرهنگی - اجتماعی شهرداری اصفهان خبر داد و گفت: امیدواریم هرچه سریعتر شاهد برگزاری افتتاحیه ها با حضور مردم اصفهان باشیم و از افرادی که پروژه ها را با سرعت و با در نظر گرفتن کیفیت اجرایی کرده اند، قدردانی می کنیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.