| کد خبر: 229071 |

افزایش کرایه حمل و نقل عمومی عادلانه باشد

رئیس شورای اسلامی شهر ابهر گفت: در افزایش کرایه آژانس‌ها و رانندگان حمل و نقل عمومی درون‌شهری باید هم توان اقتصادی مردم و هم مشکلات رانندگان را مدنظر قرار گیرد.

تین نیوز

رئیس شورای اسلامی شهر ابهر گفت: در افزایش کرایه آژانس‌ها و رانندگان حمل و نقل عمومی درون‌شهری باید هم توان اقتصادی مردم و هم مشکلات رانندگان را مدنظر قرار گیرد.

به گزارش تین نیوز، حجت‌الله عسگری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به درخواست رانندگان آژانس برای افزایش نرخ کرایه‌ها، با قدردانی از تلاش‌های سیستم حمل و نقل شهری و رانندگان وسایل نقلیه که به مردم ارائه خدمات می‌کنند، اظهار کرد: رانندگان جزو اقشار زحمت‌کش جامعه هستند که در راستای رونق، تحول و رفاه جامعه و در سخت‌ترین شرایط به مردم خدمات ارائه کرده و علی‌رغم این زحمات، دارای شرایط و رفاه نسبی هم نبوده‌اند.

وی با بیان اینکه شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه به گونه‌ای است که همه اقشار تحت فشار هستند و رانندگان نیز با توجه به گرانی لوازم یدکی، خدمات خودرویی و سختی کار از این قاعده مستثنی نیستند، اضافه کرد: شورای شهر در جلسه تعیین نرخ کرایه‌ها که طی روزهای اخیر برگزار شد، همه این مشکلات را مد نظر قرار داده و به دقت بررسی کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر ابهر تاکید کرد: هر چند در تعیین نرخ کرایه‌ها چند ارگان دیگر نیز دخیل هستند اما افزایش نرخ کرایه‌ها نیز باید متناسب با نوع خدمات و توان اقتصادی مردم بوده و توانایی همه اقشار در نظر گرفته شود، در این میان شورای اسلامی شهر ابهر نیز با توجه به واقف بودن بر همه مشکلات رانندگان و گرانی تجهیزات و خدمات خودرویی و تورم موجود در جامعه، در سریع‌ترین زمان ممکن خواسته رانندگان آژانس را در جلسه شورا طرح و مورد بررسی قرار خواهد داد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.