| کد خبر: 228979 |

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبر داد؛

حمل و نقل بیش از ۸ میلیون تن کالا در سال گذشته

تین نیوز

کرمانشاه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: ۱۹ هزار و ۲۶۷ راننده کامیون حمل و نقل کالا در استان کرمانشاه در حال فعالیت هستند.

به نقل از  روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه  مهندس فریبرز کرمی با بیان اینکه تعداد ناوگان کامیون حمل و نقل کالا برون شهری در استان کرمانشاه بیش از ۱۲ هزار دستگاه است، افزود: تعداد یک هزار و ۲۶ راننده ناوگان وانت باری و ۱۹ هزار و ۹۹ ناوگان وانت باری در استان کرمانشاه فعال هستند.

 کرمی افزود: در ایام نوروز امسال ۱۷۶ هزار و ۹۴۲ تن کالا با صدور  بیش از ۱۰ هزار نسخه بارنامه جابجا شده است که در مدت مشابه سال گذشته با رشد ۴۵ درصدی در حمل و نقل کالا و افزایش ۴۷ درصدی صدور بارنامه روبرو بوده ایم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با بیان اینکه کل تناژ جا به جا شده در سال ۹۹ بیش از هشت میلیون و ۹۹۴ هزار بوده است، گفت: در این مدت بیش از ۶۱۳ هزار حواله و بیش از ۵۸۸ هزار نسخه بارنامه صادر شده است.

وی ادامه داد: بیشترین حمل مربوط به شهرستان کرمانشاه با تناژ بیش از ۶ میلیون و ۴۳۷ هزار و بیشترین حمل مربوط به کالای سیمان با تناژ بیش از یک میلیون و ۶۳۵ هزار است.

کرمی تصریح کرد: سیمان، کلینکر ، اوره، پلی اتیلن، گندم انسانی، کنجاله، سنگ سنگبری ، گازوئیل و چغندر قند ۱۰ کالای عمده جا به جا شده در استان کرمانشاه در سال ۹۹ بوده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.