| کد خبر: 228971 |

درخواست رییس سازمان هواپیمایی کشوری؛

پروازهای داخلی در فرودگاه امام خمینی (ره) برقرار شود

رییس سازمان هواپیمایی کشوری از شرکت‌های هواپیمایی خواست نسبت به برقراری پروازهای داخلی در فرودگاه امام خمینی (ره) اقدام کنند.

تین نیوز

رییس سازمان هواپیمایی کشوری از شرکت‌های هواپیمایی خواست نسبت به برقراری پروازهای داخلی در فرودگاه امام خمینی (ره) اقدام کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، تورج دهقانی زنگنه، معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان هواپیمایی کشوری در نشست دیدار مدیران شرکت‌های هواپیمایی با وزیر راه و شهرسازی با اشاره به لزوم برقراری پروازهای داخلی در فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: درخواست ما  از فرودگاه امام خمینی (ره) این است که به مقاصد کیش، مشهد، اصفهان و چند شهر دیگر پرواز داخلی برقرار شود. به منظور تسهیل این اقدام شرکت فرودگاه‌ها و شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و سازمان هواپیمایی کشوری مشوق‌هایی را برای شرکت‌های هواپیمایی در نظر خواهند گرفت.

وی سپس با اشاره به تشکیل نمایشگاه توان داخلی با همراهی شرکت‌های دانش بنیان افزود: در خواست ما از همه شرکت‌های هواپیمایی این است که به صورت فعال و نه نمایشی در این نمایشگاه شرکت کنند تا بتوانند با استفاده از توان داخلی، بخشی از مشکلات خود را حل کنند.

زنگنه همچنین از شرکت‌های هواپیمایی خواست با توجه به مصوبه ستاد ملی کنترل بیماری کرونا از فروش صندلی برای اجرای تورهای گردشگری کشور ترکیه خودداری کنند.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.