| کد خبر: 228966 |

۱۰۰۰ واحد مسکونی در هرمزگان تا شهریور سالجاری افتتاح می شود

استاندار هرمزگان گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته، یک هزار واحد مسکن مهر تا پایان شهریورماه سال جاری در این استان به بهره برداری می رسد.

تین نیوز

استاندار هرمزگان گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته، یک هزار واحد مسکن مهر تا پایان شهریورماه سال جاری در این استان به بهره برداری می رسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، فریدون همتی شامگاه چهارشنبه در نشست شورای مسکن و بازآفرینی شهری هرمزگان افزود: از مجموع ۳۷ هزار و ۴۷۶ واحد مسکن مهر در هرمزگان، ۳۳ هزار و ۶۴۳ واحد تاکنون افتتاح شده که از این تعداد، یک هزار و ۱۱۳ واحد در سال ۹۹ به بهره برداری رسیده است..

وی بیان داشت: از مجموع سه هزار و ۸۳۳ واحد باقی مانده نیز، سه هزار و ۳۳۰ واحد در قالب تعاونی مسکن و ۵۰۳ واحد نیز خود مالک هستند.

استاندار هرمزگان اظهارداشت: از این تعداد ۶۰۲ واحد مربوط به تعاونی های مسکن بدون مشکل و ۲ هزار و ۷۲۸ واحد دارای مشکلات حقوقی، اختلاف بین تعاونی ها و پیمانکاران، نداشتن تامین سهم آورده و یا پیشرفت فیزیکی زیر ۳۰درصد هستند.

وی تصریح کرد: بر اساس تصمیم اعضای شورای مسکن هرمزگان مقرر شده سهم آورده از سوی اعضاء در بیش از ۶۰۰ واحد بدون مشکل مسکن مهر، توسط اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و تامین انشعاب آب و برق آن ها نیز از طریق دستگاه های خدمات رسان پیگیری شود و تا شهریور ماه امسال، نزدیک به یک هزار واحد مسکونی به بهره برداری برسد.

 همتی بیان داشت: همچنین برای رفع موانع مربوط به تعاونی های مشکل دار، از طریق نشست مشترک با دستگاه قضایی و طرح موضوع در شورای حفظ حقوق بیت المال، مشکلات این تعاونی ها تعیین تکلیف شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: از طریق تبدیل تعاونی های مسکن مهر به طرح اقدام ملی مسکن، تکمیل پروژه ها در دستورکار قرار خواهد گرفت.

در این نشست مشکلات مربوط به چند تعاونی مسکن از جمله تعاونی معزآباد رودان، جهاد کشاورزی رودان، گلشهر جنوبی، نایبند شمالی، فاطمیه، برق منطقه ای و شهرداری بندرعباس مورد بررسی قرار گرفت و برای هر یک از تعاونی ها، دستورات مقتضی از سوی استاندار هرمزگان صادر شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.