| کد خبر: 228917 |

جاده سمیرم - یاسوج محور راهبردی از شمال به مرکز است

نماینده مردم سمیرم در مجلس با بیان اینکه ادامه کار احداث جاده سمیرم یاسوج با تامین اعتبار مورد نیاز از سر گرفته می‌شود، گفت:جاده سمیرم - یاسوج را محور راهبردی از شمال به مرکز و از مرکز به جنوب کشور و خلیج فارس است.

تین نیوز

 نماینده مردم سمیرم در مجلس با بیان اینکه ادامه کار احداث جاده سمیرم یاسوج با تامین اعتبار مورد نیاز از سر گرفته می‌شود، گفت:جاده سمیرم - یاسوج را محور راهبردی از شمال به مرکز و از مرکز به جنوب کشور و خلیج فارس است.

 به گزارش  تین نیوز به نقل از خبرگزاری خانه ملت، اصغر سلیمی در جلسه شورای اداری این شهرستان، اظهار داشت: حدود هشت ماه است کارهای عمرانی طرح احداث این جاده ترانزیتی مرکز کشور در محدوده استان اصفهان متوقف مانده بود.

 نماینده مردم سمیرم در  مجلس شورا ی اسلامی  با بیان اینکه این موضوع  در جلسه ای با نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور مطرح شده است، تصریح کرد: مقرر شد بلافاصله بعد از تعطیلات عید نوروز اعتبار میلیاردی مورد نیاز اجرای طرح تامین و کار از سر گرفته شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم ادامه داد: حدود ۱۱۰ میلیارد تومان در مرحله اول احداث این جاده بین استانی و شریانی در نظر گرفته شده بود که با نوسان قیمت‌ها، تورم و برخی مشکلات اجتماعی، فعالیت های عمرانی این طرح متوقف شد.

سلیمی جاده سمیرم - یاسوج را محور راهبردی از شمال به مرکز و از مرکز به جنوب کشور و خلیج فارس برشمرد و افزود: وزیر راه و شهرسازی نیز در سفر دوم اسفندماه امسال خود به سمیرم قول داده بود اعتبار لازم برای تکمیل این پروژه تامین شود.

نماینده سمیرم در مجلس شورای اسلامی در ادامه همین پیوند، اظهار داشت: بیکاری مهمترین مشکل امروز این شهرستان است که تلاش داریم بخشی از آن را با حضور ۲ سرمایه گذار بخش خصوصی مرتفع کنیم.

وی با انتقاد از برخی مدیران دستگاه‌های دولتی در این شهرستان، تصریح کرد: بسیاری از مشکلات منطقه تنها با پشتکار و پیگیری مداوم در تهران و نه در مرکز استان حل و فصل می‌شود اما گاهی مدیر اداره شهرستانی حتی حاضر نیست یک نامه عادی بنویسد و مشکلات خود را به ما اعلام کند تا پیگیری کنیم.

سلیمی ادامه داد: کسی از خارج منطقه برای ما و شهرستانمان دلسوزی نمی‌کند مگر اینکه خودمان با اراده جهادی و کار شبانه‌روزی به داد خودمان برسیم و تغییر و تحول به نفع مردم را رقم بزنیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم اشاره‌ای نیز به انتخابات شوراهای شهر و روستا داشت و افزود: مردم به افرادی رای دهند که انگیزه بالای کار دارند و نقطه قوت آنها پیگیری دائم امور شهر و روستای آنهاست.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.