| کد خبر: 228898 |

انتقاد نژاد بهرام به عدم تغییر فضای غم زده شهر در ایام نوروز

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: در ابتدای سال گفته شد که شهر تهران کرونا زده است و لازم است آثار نوروزی برای بهبود فضای شهر به آن وارد شود اما متاسفانه این اقدامات صورت نگرفت.

تین نیوز

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: در ابتدای سال گفته شد که شهر تهران کرونا زده است و لازم است آثار نوروزی برای بهبود فضای شهر به آن وارد شود اما متاسفانه این اقدامات صورت نگرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، زهرا نژاد بهرام در جلسه امروز شورای شهر در واکنش به گزارش معاون امور اجتماعی شهرداری تهران در ایام نوروز، گفت: در ابتدای سال گفته شد که شهر تهران کرونا زده است و لازم است آثار نوروزی برای بهبود فضای شهر به آن وارد شود اما متأسفانه این اقدامات صورت نگرفت.

وی ضمن تشکر از دیگر اقدامات شهرداری در ایام نوروز عنوان کرد: بازگشت به متن جامعه و توجه به مناطق حاشیه نشین، نشان دادن این امر که تهران مرکز ایران است و نماد سازی که در این دوره به وقوع پیوست نیز ازجمله مهم‌ترین اقداماتی است که در نوروز امسال انجام شد. اتفاق خوب دیگر تقارن ایام مذهبی با ایام نوروز و انجام ویدئو مپینگ ها در این باره بود.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر ابراز داشت: سنت توپ زدن در تهران سابقه داشته و بازگشت به این سنت با رعایت اصول ایمنی یک ضرورت است اما درباره حاجی فیروز باید توجه کنیم که آیا اساساً حاجی فیروز مسئله امروز تهران بوده است یا خیر و موضوع دیگر اینکه آیا ضرورت داشته که بدون هیچ گونه پیشینه و آموزش، این اقدام انجام شود یا خیر.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.