| کد خبر: 228877 |

اعتراض اعطا نسبت به بی توجهی به تذکر وی درباره رویداد تهران ۱۴۰۰

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران نسبت به بی توجهی به تذکر اخیر وی درباره لزوم ارائه توضیحات از سوی شهردار تهران درباره رویداد ۱۴۰۰، اعتراض کرد.

تین نیوز

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران نسبت به بی توجهی به تذکر اخیر وی درباره لزوم ارائه توضیحات از سوی شهردار تهران درباره رویداد ۱۴۰۰، اعتراض کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، علی اعطا در جلسه امروز شورای شهر در تذکر پیش از دستور خود گفت: جلسه گذشته بنده تذکری را درباره رویداد تهران ۱۴۰۰ مطرح کردم که چرا این رویداد متناسب با انتظارات نبوده است و اعلام کردم که وقتی شهردار با ۸ معاون خود به شورا آمد، انتظارات از این رویداد فراتر بود اما این موضوع تنها به معاونت‌های فرهنگی و اجتماعی خلاصه شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران افزود: متعاقب این تذکر نیز موضوع در جلسه هیئت رئیسه مطرح شد و قرار شد از آقای جوادی یگانه معاونت اجتماعی شهرداری تهران در این باره دعوت شود. اما در دستور جلسه امروز همین موضوع به ارائه گزارش درباره اقدامات انجام شده در نوروز تقلیل یافته است.

وی تاکید کرد: اگر تصمیمی در جلسه هیئت رئیسه گرفته می‌شود باید نسبت به آن دقت شود. بنده نسبت به این موضوع گله مندم به طور کلی تذکر بنده مورد توجه قرار نگرفته و مورد تقلیل قرار گرفته است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران عنوان کرد: این در حالی است که طبق تذکر بنده باید شهردار تهران برای توضیح درباره اقدامات انجام شده در رویداد ۱۴۰۰ توضیح می‌داد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.