| کد خبر: 228863 |

معاون وزیر راه و شهرسازی پیش بینی کرد:

◄ بهره برداری از آزاد راه اراک- خرم آباد؛ امسال

معاون وزیر راه و شهرسازی آزاد راه اراک- خرم آباد را یکی از پروژه های جهش تولید در بخش آزاد راهی توصیف کرد که در صورت تامین اعتبار مورد نیاز، در سال 1400 به بهره برداری می رسد.

تین نیوز
معاون وزیر راه و شهرسازی آزاد راه اراک- خرم آباد را یکی از پروژه های جهش تولید در بخش آزاد راهی توصیف کرد که در صورت تامین اعتبار مورد نیاز، در سال 1400 به بهره برداری می رسد.
 
به گزارش تین نیوز، خیرالله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور که 20 بهمن سال گذشته به همراه محمد باقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان لرستان سفر کرده بود با بیان این مطلب، گفت: ‌اتصال نواحی شمالی کشور به بندر امام خمینی از مسیر آزادراه اراک- خرم آباد تسهیل می شود و نقش مهمی در جا به جایی بار و مسافر در طول کریدور دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی تکمیل این آزاد راه را موجب پویایی و پایداری شبکه آزاد راهی کشور معرفی کرد و افزود: این آزاد راه اتصال بین آزاد راه اراک- سلفچگان- ساوه و خرم آباد - پل زال را  برقرار می کند و در آینده از طریق آزاد راه از سلفچگان - قم و اتصال به آزادراه حرم تا حرم شبکه گسترده و پیوسته آزادراهی فراهم می شود.

خادمی ادامه داد:  بهره برداری از آزادراه اراک- خرم آباد موجب کاهش 35 کیلومتری مسیر، نسبت به محور موجود می شود و روزانه 250 هزار خودرو از این آزادراه تردد خواهند کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.