| کد خبر: 228794 |

آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک بازوی نظارتی شورای فنی استان‌ها

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در سال ۱۴۰۰ به دنبال جذب سهم بیشتری از بازارهای داخلی و خارجی است.

تین نیوز

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در سال ۱۴۰۰ به دنبال جذب سهم بیشتری از بازارهای داخلی و خارجی است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مجید کیانپور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در نخستین نشست شورای مدیران که با حضور اعضای هیات مدیره و مدیران ستادی شرکت در سال جدید برگزار شد، ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه بر لزوم محقق کردن شعار سال " تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها" که توسط مقام معظم رهبری نام گذاری شده است، تاکید و اظهار داشت: برای تحقق این شعار باید تمام مدیران بروکراسی اداری، بخش نامه‎های زائد و گلوگاه‌هایی که سبب تاخیر در پیشرفت انجام کار و ارائه خدمات به مشتریان و کارفرمایان می‌شود را حذف کرده و برای ارائه خدمات بیشتر تلاش کنیم.

کیانپور در ادامه گفت: از تمام مدیران شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک می‌خواهم چرخه ارائه خدمات در سال جدید را مورد بررسی قرار داده و بهترین راه و مسیر را برای ارائه خدمات بهتر، سریعتر و با کیفیت بیشتر شناسایی و معرفی کنند و همچنین زمان انجام آزمایشات و درخواست‌ها مشخص و به مشتریان اعلام شود.

وی تاکید کرد: در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک هر حوزه کاری باید در سال جدید ضمن شناسایی موانع تسریع در خدمت‌رسانی و پاسخگویی، به دنبال خروجی مطلوب باشند و در کمترین زمان ممکن کارها تعیین تکلیف شده و به سرانجام برسد.

کیانپور در ادامه بر ضرورت جذب بازارهای داخلی و خارجی اشاره کرد و گفت: امسال شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تلاش خواهد داشت نسبت به صدور و ارائه خدمات فنی و مهندسی و آزمایشگاهی به کشورهای همسایه بالاخص عراق، افغانستان و ارمنستان اقدام کند و تلاش خواهیم کرد سهم بیشتری از بازارهای داخلی و خارجی را بدست آوریم.

وی با اشاره به اینکه باید از طریق فضای مجازی و الکترونیک زمینه‌های تسهیل دسترسی مشتریان به خدمات شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک فراهم شود، تصریح کرد: برای ارائه خدمات به مشتریان و کارفرمایان باید موارد نیاز به حضور اجباری مشتریان کاهش و حتی الامکان حذف شود و با بروزرسانی درگاه اینترنتی شرکت بصورت چند زبانه و تخصصی، ارائه و فروش خدمات عمدتا از طریق درگاه اینترنتی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه باید بروکراسی اداری در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به حداقل ممکن برسد، افزود: هرچه توان، ابزار و امکانات برای سرویس دهی و افزایش بهره‎وری و خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به مشتریان نیاز است باید فراهم شود تا مراجعه اجباری مشتریان در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به صفر برسد و از ظرفیت‌های اینترنت و فضای مجازی برای ارائه خدمات به مردم و مشتریان استفاده کنیم.

کیانپور بر جذب نیروهای متخصص تاکید و گفت: در حوزه فنی و ژئوتکنیک و سایر رشته‌های فنی نظیر زمین شناسی و راه و ترابری باید از نیروهای کارآزموده استفاده کرد و از تمرکز نیروها در برخی استان‌ها جلوگیری و نیروهای متخصص و کار بلد را هدایت کرد.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با اشاره به اینکه باید به دنبال ارائه خدمات نوین و بروز باشیم، گفت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک باید به عنوان بازوی نظارتی شوراهای فنی استان‌ها عمل کند و کارهای قابل اتکاء ارائه کنیم و مدیران استانی در سال جدید با معرفی توانمندی‎های تخصصی و منحصر به فرد آزمایشگاه استانداران و معاونین هماهنگی امور عمرانی آن‌ها را در جریان خدمات شاخص شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک قرار دهند و ضمن حضور در پروژه‎های عمرانی استانی و ملی نقش بسزایی در آبادانی کشور ایفاء کنند.

کیانپور با اشاره به خیز مجدد بیماری کرونا در کشور و لزوم رعایت بیشتر دستورالعمل‌های بهداشتی تاکید کرد و گفت: هر کدام از پرسنل آزمایشگاه در صورت ابتلا بیماری کرونا باید سریعا به پزشک مراجعه کرده و تست‎های لازم را انجام دهد و در صورت مثبت بودن آزمایش ضمن معرفی خود از حضور در محل کار اکیدا پرهیز کنند.

وی در ادامه جلسه با بیان اینکه با کار تیمی می‎شود به توفیقات بیشتری دست یافت، گفت: بنده به کار مشارکتی تاکید دارم و باید با هم گفت‌وگو، توافق و صحبت کنیم تا یک شرکت پویا و با نشاط داشته باشیم تا بتوانیم وظایف خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم و در جهت اعتلای نام شرکت گام برداریم.

به گزارش شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در ادامه نشست‌ شورای مدیران شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، اعضای هیات مدیره و مدیران بخش‌های مختلف شرکت به ارائه نقطه نظرات، گزارش مختصری از اهم اقدامات انجام شده در سال قبل، محدودیت‎‌ها، موانع، برنامه‌های آینده و پیشنهاد‎های خود را برای بهبود کار پرداختند.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.