| کد خبر: 228768 |

برای رویداد «تهران ۱۴۰۰» اتفاق ویژه ای در شهر رخ نداده است

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: متاسفانه امر چشم گیری از رویداد تهران ۱۴۰۰ در سطح شهر دیده نشد و عملا اتفاق ویژه ای رخ نداده است.

تین نیوز

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: متاسفانه امر چشم گیری از رویداد تهران ۱۴۰۰ در سطح شهر دیده نشد و عملا اتفاق ویژه ای رخ نداده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرنگار مهر، علی اعطا در جلسه امروز شورای شهر در تذکر پیش از دستور خود با اشاره بر رویداد تهران ۱۴۰۰ گفت: شورای شهر پیش تر در این خصوص مصوبه‌ای داشت اما ما متوجه نشدیم ماحصل آن چه بود. وقتی ما از یک رویداد صحبت می کنیم معنی آن این است که باید شاهد یک مجموعه وقایعی باشیم اما عملاً هیچ اطلاعی از این موضوع در دست نیست.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران عنوان کرد: متاسفانه چیزی چشم گیری از این رویداد در سطح شهر دیده نشد و عملاً اتفاق ویژه ای رخ نداد. لذا باید این موضوع را از شهردار تهران پیگیری کنیم که برای رویداد ۱۴۰۰ چه اتفاقی رخ داده است.

وی ابراز داشت: موضوع دیگر آن که شورای پنجم با یک رویکردهای مشخصی بر سر کار آمد. عملاً نمایش عینی رویکردهای شورا در مصوبات آن است. بخش قابل توجهی از مصوبات شورای پنجم عمل نشده به طوریکه این مصوبات یا کنار گذاشته شده یا در وقت خود اجرا نشده یا به شکل دیگری دنبال شده است.

اعطا عنوان کرد: ما این مصوبات اجرا نشده را در شورا احصا کردیم. لذا از آقای هاشمی رئیس شورای شهر می خواهم که این مصوبات روی زمین مانده را پیگیری کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.