برخورد با لوله آب، دلیل تاخیر در تکمیل پروژه بزرگراه تندگویان
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: در پروژه تقاطع غیر هم سطح بزرگراه های شهید تندگویان و نواب، به یک لوله آب برخورد کرده ایم با این حال پروژه در سال جاری تکمیل و بهره برداری خواهد شد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: در پروژه تقاطع غیر هم سطح بزرگراه های شهید تندگویان و نواب، به یک لوله آب برخورد کرده ایم با این حال پروژه در سال جاری تکمیل و بهره برداری خواهد شد.
به گزارش تین نیوز، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار مهر، درخصوص زمان تکمیل پروژه تقاطع غیر هم سطح شهید تندگویان و نواب که از مدتی پیش احداث شده بود، گفت: متاسفانه در این پروژه به یک معارض لوله آب برخوردیم که در نقشه ها پیش بینی نشده بود و نمی دانستیم که چنین چیزی در آن نقطه وجود دارد.
وی افزود: به همین دلیل در حال ایجاد تغییراتی در طرح هستیم تا لوله را جا به جا نکنیم. چرا که جابه جایی آن بسیار پر هزینه خواهد بود و ممکن است آب به مدت چند روز برای اهالی منطقه قطع شود.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ابراز داشت: این موضوع به زودی حل می شود و برنامه ما برای تکمیل و بهره برداری از زیر گذر تندگویان، برای سال ۱۴۰۰ است یعنی تکمیل این پروژه نباید به سال ۱۴۰۱ کشیده شود.
صبوری دیلمی تصریح کرد: در حال حاضر در پیشبرد این طرح بسیار پیش رفته ایم و تقریبا در حال نهایی شدن است. پیش بینی می کنم که در فروردین و اردیبهشت ماه عملیات اجرایی این طرح آغاز شود.
به گزارش مهر، تقاطع بزرگراه های شهید یارجانی(نواب) و شهید تندگویان یکی از نقاط پرتقاضای سفر در پهنه جنوبی شهر تهران است که از یک سو به دلیل قرار گرفتن در کریدور سفرهای ورودی از استان های جنوبی کشور و از سوی دیگر به دلیل واقع شدن در مسیر حرم مطهر امام خمینی(ره)، بهشت زهرا(س) و نیز نزدیکی به پایانه مسافربری جنوب پایتخت همواره با حجم قابل توجهی از ترافیک عبوری و محلی مواجه بوده است.
مقدمات و مطالعات اجرایی شدن این طرح پایان سال ۱۳۹۸ شروع و هفتم آبان ماه ۹۹ نیز عملیات اجرایی آن آغاز شد. این طرح با یک زیرگذر و یک پل روگذر با ۵۷ میلیارد تومان اعتبار با مشارکت بخش خصوصی ساخته خواهد شد.
طرح تقاطع غیرهمسطح بزرگراه های شهید یارجانی و شهید تندگویان شامل یک مسیر زیرگذر در امتداد باند شرق به غرب بزرگراه شهید تندگویان و یک پل چپگرد به منظور برقراری گردش ترافیکی شمال به شرق در محل تقاطع است. غیرهمسطح سازی تقاطع این دو بزرگراه ضمن کاهش گردش های اضافی، بار ترافیک ورودی به میدان بهمن و بزرگراه آزادگان را کاهش داده و ضمن توزیع متناسب ترافیک عبوری، بر بهبود رفت و آمدهای محلی نیز اثرگذار خواهد بود.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.