| کد خبر: 228739 |

برخورد با لوله آب، دلیل تاخیر در تکمیل پروژه بزرگراه تندگویان

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: در پروژه تقاطع غیر هم سطح بزرگراه های شهید تندگویان و نواب، به یک لوله آب برخورد کرده ایم با این حال پروژه در سال جاری تکمیل و بهره برداری خواهد شد.

تین نیوز

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: در پروژه تقاطع غیر هم سطح بزرگراه های شهید تندگویان و نواب، به یک لوله آب برخورد کرده ایم با این حال پروژه در سال جاری تکمیل و بهره برداری خواهد شد.

به گزارش تین نیوز، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار مهر، درخصوص زمان تکمیل پروژه تقاطع غیر هم سطح شهید تندگویان و نواب که از مدتی پیش احداث شده بود، گفت: متاسفانه در این پروژه به یک معارض لوله آب برخوردیم که در نقشه ها پیش بینی نشده بود و نمی دانستیم که چنین چیزی در آن نقطه وجود دارد.

وی افزود: به همین دلیل در حال ایجاد تغییراتی در طرح هستیم تا لوله را جا به جا نکنیم. چرا که جابه جایی آن بسیار پر هزینه خواهد بود و ممکن است آب به مدت چند روز برای اهالی منطقه قطع شود.  

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ابراز داشت: این موضوع به زودی حل می شود و برنامه ما برای تکمیل و بهره برداری از زیر گذر تندگویان، برای سال ۱۴۰۰ است یعنی تکمیل این پروژه نباید به سال ۱۴۰۱ کشیده شود.  

صبوری دیلمی تصریح کرد: در حال حاضر در پیشبرد این طرح بسیار پیش رفته ایم و تقریبا در حال نهایی شدن است. پیش بینی می کنم که در فروردین و اردیبهشت ماه عملیات اجرایی این طرح آغاز شود.  

به گزارش مهر، تقاطع بزرگراه های شهید یارجانی(نواب) و شهید تندگویان یکی از نقاط پرتقاضای سفر در پهنه جنوبی شهر تهران است که از یک سو به دلیل قرار گرفتن در کریدور سفرهای ورودی از استان های جنوبی کشور و از سوی دیگر به دلیل واقع شدن در مسیر حرم مطهر امام خمینی(ره)، بهشت زهرا(س) و نیز نزدیکی به پایانه مسافربری جنوب پایتخت همواره با حجم قابل توجهی از ترافیک عبوری و محلی مواجه بوده است.

 مقدمات و مطالعات اجرایی شدن این طرح پایان سال ۱۳۹۸ شروع و هفتم آبان ماه ۹۹ نیز عملیات اجرایی آن آغاز شد.  این طرح با یک زیرگذر و یک پل روگذر با ۵۷ میلیارد تومان اعتبار با مشارکت بخش خصوصی ساخته خواهد شد.

طرح تقاطع غیرهمسطح بزرگراه های شهید یارجانی و شهید تندگویان شامل یک مسیر زیرگذر در امتداد باند شرق به غرب بزرگراه شهید تندگویان و یک پل چپگرد به منظور برقراری گردش ترافیکی شمال به شرق در محل تقاطع است. غیرهمسطح سازی تقاطع این دو بزرگراه ضمن کاهش گردش های اضافی، بار ترافیک ورودی به میدان بهمن و بزرگراه آزادگان را کاهش داده و ضمن توزیع متناسب ترافیک عبوری، بر بهبود رفت و آمدهای محلی نیز اثرگذار خواهد بود. 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.