| کد خبر: 228709 |

نوید خودروسازان به متقاضیان در سال جدید؛

◄ عرضه مستمر محصولات ایران‌خودرو به بازار

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو: با برنامه‌ریزی برای افزایش تیراژ تولید در سال جدید، طرح‌های فروش نیز به صورت مستمر به اجرا گذاشته خواهد شد.

تین نیوز

در طول یک سال گذشته شرکت های خودروساز داخلی فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشتند؛ درواقع نه آنها و نه متقاضیان خودروهای داخلی در طی این سال ها رضایت چندانی از بازار نداشتند. به گونه ای که شرکت های خودروساز با وجود انحصار بازار با زیان های زیادی مواجه شدند از آن سو متقاضیان نیز از کیفیت پایین و قیمت های فضایی گله مند بودند. حالا در سال جدید باتوجه به گشایش هایی در اقتصاد کشور بواسطه فضای بین المللی و توافقات احتمالی این امید بوجود آمده که تاثیر خود را نیز مانند دیگر زمینه ها بر صنعت خودروسازی بگذارد. در همین رابطه خودروسازان نیز از تولید محصولات با کیفیت تر و تیراز بالاتری در سال 1400 خبر می دهند.

به گونه ای که معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو گفته است: با برنامه‌ریزی برای افزایش تیراژ تولید در سال جدید، طرح‌های فروش نیز به صورت مستمر به اجرا گذاشته خواهد شد؛ ایران‌خودرو به دنبال افزایش عرضه مستقیم خودرو به مشتریان واقعی و توزیع عادلانه خودرو است.

بابک رحمانی با بیان‌ این‌که اقدامات ایران‌خودرو به عنوان دارنده بالاترین سهم در بازار خودروی سواری کشور، تاثیر زیادی در ایجاد آرامش در بازار گذاشته، خاطرنشان کرده: با اجرای طرح‌های پیش فروش و فروش فوق‌العاده و عرضه مستمر به بازار، حفظ تعادل در عرضه و تقاضای بازار را دنبال می‌کنیم.

وی از تحویل خودرو در ایام تعطیلات نوروز به مشتریان خبر داد و گفته: همزمان با فعالیت بخش تکمیل‌کاری خودرو در سالن‌های تولیدی، کارکنان بازاریابی و فروش نیز در حال تحویل خودروها به مشتریان بوده‌اند.

رحمانی با اشاره به ایجاد روند نزولی قیمت خودرو در روزهای پایانی سال گذشته نیز تصریح کرده: انجام تعهدات ایران‌خودرو به مشتریان و افزایش عرضه به بازار نقش مهمی در شکل گیری روند کاهشی قیمت در بازار داشته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.