| کد خبر: 228708 |

خروج بیش از یک میلیون خودرو از گیلان در طرح نوروزی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از ورود بیش از یک میلیون خودرو به استان در قالب طرح نوروزی خبر داد و گفت: بیش از یک میلیون خودرو نیز از گیلان خارج شدند.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از ورود بیش از یک میلیون خودرو به استان در قالب طرح نوروزی خبر داد و گفت: بیش از یک میلیون خودرو نیز از گیلان خارج شدند.

به گزارش تین نیوز، فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین گزارش آمار تردد طرح نوروزی در استان گیلان، اظهار کرد: براساس آخرین آمار دریافتی از ۴۲ دستگاه ترددشمار گیلان، از ۲۳ اسفند لغایت ۱۲ فروردین شاهد تردد دو میلیون و ۱۷۰ هزار و ۲۸۹ خودرو در استان بودیم.

وی از ورود یک میلیون و ۱۳۶ هزار و ۲۲۹ وسیله نقلیه به گیلان در طرح نوروزی خبر داد و افزود: همچنین یک میلیون و ۳۴ هزار و ۶۰ وسیله نقلیه از گیلان خارج شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، بیشترین میزان ورودی را از طریق محور آزادراه قزوین - رشت با میزان تردد ۴۵۸ هزار و ۱۴۶ وسیله نقیله دانست و تصریح کرد: محور رامسر - چابکسر نیز با میزان تردد ۳۵۷ هزار و ۵۸۸ وسیله نقلیه دومین محور پرتردد استان است.

مرادی، همچنین بیشترین میزان خروجی از استان را از طریق محور آزادراه رشت - قزوین با میزان تردد ۳۵۵ هزار و ۵۷۶ وسیله نقلیه دانست و خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون اوج تردد بین ساعات ۱۸ تا ۱۹ بوده و وسایل نقلیه در ساعات اوج متوسط سرعت ۶۹ کیلومتر در ساعت داشتند.

وی با بیان اینکه طرح نوروزی تا ۱۷ فروردین ادامه دارد، اضافه کرد: روز گذشته ۵۷ هزار و ۴۶۰ خودرو وارد گیلان و ۶۲ هزار و ۶۱۰ خودرو از گیلان خارج شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.