| کد خبر: 228643 |

دکتر چوبینه خبر داد:

اسامی کادر درمان شرکت شهر سالم جهت دریافت واکسن کرونا به وزارت بهداشت اعلام شده است

تین نیوز

مدیرعامل شرکت شهر سالم با اشاره به آمادگی شهرداری جهت واردات واکسن کرونا گفت: هنوز به کادر درمان درمانگاه‌های شهرداری تهران واکسن اختصاص داده نشده ولی اسامی آنها به وزارت بهداشت ارسال شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، دکتر حمید چوبینه درباره واکسیناسیون کرونا اظهار داشت: در صورتی که ستاد مقابله با کرونا و وزارت بهداشت به شهرداری تهران مجوز دهند می توانیم اقدام به ورود این واکسن جهت واکسیناسیون نیروهای شهرداری و بازنشستگان کنیم.

وی افزود: قطعا اگر دولت دست سازمان‌ها را باز گذارد تامین واکسن سرعت می‌گیرد در صورت نیاز شهرداری نیز بودجه لازم را به این موضوع اختصاص می‌دهد.

مدیرعامل شرکت شهر سالم با اشاره به آغاز واکسیناسیون تطهیرکنندگان بهشت زهرا گفت: هنوز به کادر درمان درمانگاه‌های شرکت شهر سالم واکسن اختصاص داده نشده ولی اسامی آنها به وزارت بهداشت ارسال شده است که امیدواریم هر چه زودتر این موضوع محقق شود.

وی با اشاره به ابتلای بیش از ۳هزار نفر در شهرداری تهران به کرونا گفت: علاوه بر رانندگان اتوبوس و تاکسی، کارگران سازمان پسماند هم باید در اولویت اختصاص کرونا باشند.

دکتر چوبینه با تاکید بر اینکه واکسینه کردن گروه‌های در خطر به نوعی به معنای واکسینه کردن سایر جامعه است، گفت: اگر افراد در معرض خطر بیشتر، واکسینه شوند امکان سرایت به سایر افراد جامعه وجود ندارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.