| کد خبر: 228603 |

رکورد روزانه راه‌آهن اراک با بارگیری با حجم ۷۲۸۰ تن

مدیرکل راه‌آهن اراک گفت: بالاترین رکورد روزانه بارگیری با حجم هفت هزار و ۲۸۰ تن در راه‌آهن این شهرستان شکسته شد.

تین نیوز

مدیرکل راه‌آهن اراک گفت: بالاترین رکورد روزانه بارگیری با حجم هفت هزار و ۲۸۰ تن در راه‌آهن این شهرستان شکسته شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حمید گوگوچانی، مدیرکل راه‌آهن اراک اظهار کرد: بالاترین رکورد روزانه بارگیری با حجم هفت هزار و ۲۸۰ تن در راه‌آهن این شهرستان شکسته شد.

وی افزود: اداره کل راه‌آهن اراک با بارگیری ۱۳۳ واگن باری در روز هفتم فروردین ماه جاری رکورد بارگیری در این ناحیه را جابه‌جا کرد.

گوگوچانی گفت: آخرین رکورد بارگیری در این ناحیه  ۲۹ دی ماه سال گذشته با بارگیری ۱۴۶ واگن به میزان ۶ هزار و ۹۶۰ تن بوده ‌است.

مدیرکل راه‌آهن اراک خاطرنشان کرد: مازوت، گاز و مازوت کم گوگرد از از عمده بارهای بارگیری شده در راه‌آهن این شهرستان بوده‌ است.

گوگوچانی گفت: مازوت، گاز مایع و مواد شیمیایی از جمله مهمترین کالاهایی بود که امسال از طریق راه آهن این شهرستان به نقاط مختلف کشور از جمله بندر شهید رجائی، ماهشهر، نکا و کشورهای آسیای میانه و ترکیه حمل شده‌ است.

مدیر کل راه آهن اراک جذب چشمه‌های جدید باری، کاهش تردد جاده‌ای و انتقال آن به ریل بر اساس برنامه های توسعه‌ای کشور را از برنامه‌های اولویت‌دار راه‌آهن اراک عنوان کرد و افزود: تلاش جهادی، ایجاد تعامل مناسب بین صاحبان بار و مالکان واگن‌ها، رفع مشکلات دسترسی ریلی و تامین به موقع واگن و سیر آن‌ها از عوامل اثرگذار در افزایش بارگیری راه‌آهن این شهرستان است.

به گزارش ایرنا، حوزه راه آهن اراک با ۵۳۲ کیلومتر خطوط ریلی در پنج استان قم, مرکزی, لرستان, همدان و کرمانشاه است که ۲۱ ایستگاه را زیر پوشش دارد

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    مسیرراه گرکان به شاهرودمیتواندکمک به حمل ونقل راه اهن شمال که بعلت شیب زیاددچارمحدودیت حمل است شودعلاوه براین شمال به مشهدمتصل میشود